Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17556
Title: Розробка маркетингової програми Федерації Тхеквондо ВТФ України
Authors: Марюха, Ілля Вікторович
Keywords: спортивний маркетинг
маркетинг
програма маркетингу
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту, містить 21 таблиця, 1 рисунок. Перелік посилань включає 50 джерел, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є Федерація Тхеквондо ВТФ України. Предметом дослідження є маркетингова програма Федерації Тхеквондо ВТФ України. Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці маркетингової програми Федерації Тхеквондо ВТФ України. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішені такі завдання: − досліджено сутність і зміст маркетингу спортивної організації; − проаналізувано особливості спортивного маркетингу як комплексу маркетингових комунікацій; − з’ясовано методологічні аспекти вивчення ринкових процесів у спортивній сфері; − дано загальну характеристику Федерації Тхеквондо ВТФ України; − проведено аналіз маркетингової діяльності Федерації Тхеквондо ВТФ України; − проаналізовано рекламну діяльність Федерації Тхеквондо ВТФ України; − запропоновано основні напрямки програми маркетингу Федерації Тхеквондо ВТФ України; − проведено оцінювання ефективності програми маркетингу. У роботі використано методи: системного аналізу, ситуаційного аналізу, узагальнення, анкетування, експертний метод. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що було сформульовано модель розробки програми маркетингу для спортивної організації, яка визначається комплексним підходом, охоплюючи ключові напрямки діяльності та стратегії для досягнення високих результатів та на відміну від існуючих підходів акцентує на інтегрованому маркетинговому плану, який охоплює різноманітні аспекти, що забезпечують успішну популяризацію та розвиток спортивної діяльності.
EN : The work is presented on 89 pages of printed text, contains 21 tables, 1 figures. The list of referеnces includes 50 sources, 8 of them in foreign languages. The object of the study is the Ukrainian Taekwondo Federation. The subject of the study is the marketing programme of the Ukrainian Taekwondo Federation. The purpose of the qualification work is to develop a marketing programme for the Ukrainian Taekwondo Federation. In accordance with the aim, the paper solves the following tasks: − the essence and content of marketing of a sports organisation is investigated; − analysed the features of sports marketing as a complex of marketing communications; − the methodological aspects of studying market processes in the sports sphere are clarified; − gives a general description of the Taekwondo Federation of the Ukrainian Taekwondo Federation; − analyses the marketing activities of the Ukrainian Taekwondo Federation; − analyses the advertising activities of the Ukrainian Taekwondo Federation; − the main directions of the marketing programme of the Ukrainian Taekwondo Federation were proposed; − evaluated the effectiveness of the marketing programme. The methods used in the study are: system analysis, situational analysis, generalisation, questionnaire, expert method. The scientific novelty of the study lies in the fact that a model for developing a marketing programme for a sports organisation has been formulated, which is determined by an integrated approach, covering key areas of activity and strategies 6 for achieving high results and, unlike existing approaches, focuses on an integrated marketing plan that covers various aspects that ensure the successful promotion and development of sports activities. The obtained results and developed recommendations form a methodological basis for the development of tools for diagnosing the socio-psychological climate and emotional intelligence of the team. The main results of the qualification work are highlighted in articles and abstracts.
Description: Марюха І. В. Розробка маркетингової програми Федерації Тхеквондо ВТФ України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17556
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марюха_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота848.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.