Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17587
Title: Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Authors: Малтиз, Олександр Анатолійович
Keywords: спортивний маркетинг
реклама спортивної організації
програма маркетингу
маркетинг спортивної організації
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 24 таблиці, 22 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 65 джерел, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є ТОВ МК «Ювілейний». Предметом дослідження є маркетингова політика ТОВ МК «Ювілейний». Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішені такі завдання:  досліджено сутність і зміст маркетингу забезпеченні конкурентоспроможності підприємства;  проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ МК «Ювілейний»;  оцінено конкурентоспроможності ТОВ МК «Ювілейний»;  розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності;  сформовано шляхи удосконалення маркетинговоїдіяльності ТОВ МК «Ювілейний»;  запропоновано пропозиціїщодо утримання конкурентних переваг ТОВ МК «Ювілейний»;  проведено оцінювання ефективності програми маркетингу. У роботі використано методи: системного аналізу, ситуаційного аналізу, узагальнення, анкетування, опитування споживачів, експертний метод. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що було сформульовано модель розробки програми маркетингу для спортивної організації, яка визначається комплексним підходом, охоплюючи ключові напрямки діяльності та стратегії для досягнення високих результатів та на відміну від існуючих підходів акцентує на інтегрованому маркетинговому плану, який охоплює різноманітні аспекти, що забезпечують успішну популяризацію та розвиток спортивної діяльності. Практична значущість в тому, що ТОВ МК «Ювілейний» може використати результати дослідження для формування шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.
EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 24 tables, 22 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 65 sources, 8 of them in foreign languages. A research object is LTD. МК"Anniversary". The article of research ismarketing politics of LTD. МК"Anniversary". The aim of qualifying workconsists in development ofsuggestions in relation to theimprovement of marketingactivity in providing ofcompetitiveness of enterprise. In accordance with the put aimsuch tasks are in-processdecided:  essence and maintenance ofmarketing are investigationalproviding of competitiveness ofenterprise;  marketing activity of LTD. МК"Anniversary" is analysed;  it is appraised to thecompetitiveness of LTD. МК"Anniversary";  suggestions are worked out inrelation to the improvement ofmarketing activity in providing ofcompetitiveness;  the ways of improvement ofmarketing activity of LTD. МК"Anniversary" are formed;  the evaluation of efficiency ofthe marketing program isconducted. Methods are inprocess used: analysis of the systems, situatioonal analysis, generalization, questionnaire, survey of consumers, expertmethod. The scientific novelty of researchconsists in that the model ofdevelopment of the marketingprogram was set forth forsporting organization that isdetermined by complexapproach, embracing the keytrends of activity and strategy forthe achievement of high resultsand unlike existent approachesaccents on to the integratedmarketing plan, that embracesvarious aspects that providesuccessful popularization anddevelopment of sporting activity. Practical meaningfulness is inthat LTD. МК "Anniversary" candraw on research results forforming of ways of improvementof marketing activity of 6 enterpriseand providing of increase of hiscompetitiveness. For a вирішеня problem andimprovement of marketingactivity forming of marketingdepartment of LTD. МК"Anniversary" is offered, passingto more cheap advertisementcarriers, in particular activation ofInternetadvertisement, activeconduct of profile Instagram. The statistical данні placing ofadvertisement information is alsomarked, it is conductedestimation of unique users, expediency of financing ofadvertisement is expected.
Description: Малтиз О. А. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 105 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17587
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малтиз_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.