Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17621
Title: | Адаптація студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти |
Authors: | Іванова, Олександра Андріївна |
Keywords: | адаптація студенти першокурсники дистанційне навчання асинхронне навчання adaptation students freshmen distance learning asynchronous learning |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості адаптації студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: процес адаптації студентів до асинхронного навчання у вищий школі. Предмет дослідження: особливості адаптації студентів до асинхронного навчання у закладі вищої освіти. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науково-педагогічних дослідженнях; уточнено сутність понять дослідження; виявлено нормативно-правові засади організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання; визначено критерії адаптації студентів до умов асинхронного навчання; досліджено труднощі адаптації студентів до умов асинхронного навчання; розроблено методичні рекомендації щодо адаптації студентів до умов асинхронного навчання у закладі вищої освіти. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці методичних рекомендацій з адаптації студентів до умов асинхронного навчання. EN : The work is laid out on 68 pages of printed text, contains 4 tables. The list of references includes 52 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically investigate the peculiarities of adaptation of first-year students to asynchronous learning in a higher education institution. Object of research: the process of students' adaptation to asynchronous learning in higher education. The subject of the study: peculiarities of students' adaptation to asynchronous learning in a higher education institution. The paper analyzes the state of the investigated problem in scientific and pedagogical research; the essence of research concepts has been clarified; the regulatory and legal principles of the organization of the educational process using distance learning technologies were revealed; criteria for students' adaptation to the conditions of asynchronous learning are defined; the difficulties of students' adaptation to the conditions of asynchronous learning were investigated; methodical recommendations on the adaptation of students to the conditions of asynchronous learning in a higher education institution have been developed. The practical significance of the obtained results lies in the development of methodological recommendations for the adaptation of students to the conditions of asynchronous learning. |
Description: | Іванова О. А. Адаптація студентів першого курсу до асинхронного навчання у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17621 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova.pdf | Магістерська робота | 598.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.