Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17624
Title: Вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти
Authors: Коваленко, Антон Сергійович
Keywords: стиль викладання
педагогічна майстерність
спілкування
педагогічний імідж викладача
індивідуальний стиль діяльності викладача
педагогічна спрямованість
teaching style
pedagogical skill
communication
teacher's pedagogical image
teacher's individual activity style
pedagogical orientation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 4 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці впливу стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти. Об’єкт дослідження: стилі викладання у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості впливу стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладів вищої освіти. У роботі охарактеризовано стилі викладання у сфері вищої освіти; проаналізовано критерії ефективності спілкування викладача і студентів; розглянуто особливості формування індивідуального стилю діяльності у викладачів закладів вищої освіти; експериментально досліджено вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами; розроблено рекомендації, щодо формування стилю викладання у майбутніх викладачів. Практичне значення роботи полягає в тому, що розкрито зміст впливу стилів викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами; виявлено найефективніші стилі викладання; розроблено рекомендації щодо формування індивідуального стилю діяльності у майбутніх викладачів.
EN : The work is presented on 82 pages of printed text, contains 1 table, 4 figures, 3 appendices. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study is the theoretical substantiation and experimental verification of the influence of the teaching style on the assimilation of educational material by students of a higher education institution. Research object: teaching styles in higher education institutions. The subject of the study: peculiarities of the influence of the teaching style on the assimilation of educational material by students of higher education institutions. The work describes teaching styles in the field of higher education; the criteria for the effectiveness of teacher-student communication were analyzed; the peculiarities of the formation of an individual style of activity among teachers of higher education institutions are considered; the influence of the teaching style on students' learning of educational material was experimentally investigated; recommendations on the formation of the teaching style of future teachers have been developed. The practical significance of the work lies in the fact that the content of the impact of teaching styles on the assimilation of educational material by students has been revealed; the most effective teaching styles have been identified; recommendations on the formation of an individual style of activity among future teachers have been developed.
Description: Коваленко А. С. Вплив стилю викладання на засвоєння навчального матеріалу студентами закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17624
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdfМагістерська робота606.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.