Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17660
Title: Особливості надання психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають травматичний досвід під час війни
Authors: Журавльова, Юлія Дмитрівна
Keywords: кризова подія
методика
психотравма
психосоціальна допомога
травматичний досвід
стрес
crisis event
тривожність
psychosocial help
methodology
stress
psychotrauma
anxiety
traumatic experience
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, 2 таблиці, 9 рисунків, 1 додаток Перелік посилань включає 36 джерел. Об’єкт дослідження - особливості переживання травматичних подій дітьми молодшого шкільного віку під час війни. В України змінилася соціально-політична ситуація, внаслідок повномасштабної війни з Росією. Все це обумовило, значущість питання психологічної допомоги. Постало питання психологічної допомоги сім’ям, зокрема дітям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок воєнних подій. В умовах війни діти є найуразливішою категорією населення, що потерпають не лише фізично, а й морально. Це пов’язано з тим, що саме діти в умовах війни не мають права на вибір. Вони є цілком залежними від оточуючих дорослих. Саме тому попри жахливий досвід пережитих травм, що пов’язані з війною, варто зберегти в дитині почуття любові, впевненості та довіри до дорослих. Адже не сформована до кінця та не стійка дитяча психіка не здатна самотужки впоратись та пережити отримані травми. Разом з тим, за належної підтримки, багато дітей можуть впоратись із цим досвідом. Наукова новизна полягає у визначені справді ефективних методів надання психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку переживших травматичний досвід війни.
EN : The work is presented on 76 pages of printed text, 2 tables, 9 figures, 1 appendix. The list of references includes 36 sources. The object of the study is the peculiarities of the experience of traumatic events by children of primary school age during the war. The socio-political situation in Ukraine has changed as a result of the full-scale war with Russia. All this determined the significance of the issue of psychological assistance. The question arose of psychological assistance to families, in particular children, who found themselves in difficult life circumstances as a result of war events. In the conditions of war, children are the most vulnerable category of the population, suffering not only physically, but also morally. This is due to the fact that it is children in wartime who do not have the right to choose. They are completely dependent on the surrounding adults. That is why, despite the terrible experience of war-related traumas, it is worth preserving a child's sense of love, confidence and trust in adults. After all, an incompletely formed and unstable child's psyche is not able to cope and survive the injuries received on its own. However, with the right support, many children can cope with this experience. The scientific novelty consists in the identification of truly effective methods of providing psychological assistance to children of primary school age who have survived the traumatic experience of war.
Description: Журавльова Ю. Д. Особливості надання психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають травматичний досвід під час війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17660
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Журавльова Ю.Д..pdfМагістерська робота1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.