Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17687
Title: Особливості психологічної підтримки стресостійкості студентської молоді під час війни
Authors: Мороко, Світлана Сергіївна
Keywords: стресостійкість
адаптація
психокорекція
емоційна стійкість
adaptation
коучинг
emotional resistance
stress resistance
coachin
psychocorection
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 7 малюнків. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження - стресостійкість студентів. Війна посилила та розширила виклики, з якими й так зіткнулася освіта через спалах COVID 19. Основна мета української системи освіти – це, насамперед, забезпечення безпеки та захисту учнів, викладачів та персоналу закладу в умовах надзвичайних ситуацій та бойових дій, налагодження ефективного процесу неперервності освіти на всіх рівнях освіти. Але акцент має бути не на академічних знаннях, а на якісному спілкуванні зі студентами, висвітленні актуальних тем, психологічній підтримці, зміцненні довіри між викладачем і студентом, створенні безпечного освітнього он-лайн середовища, розвитку творчості учня, його особистості, і перш за все формування та розвиток стресостійкості. Тому проблема вивчення стресостійкості студентів залишається актуальною, адже до викликів, пов’язаних із пандемією COVID-19, додалася повномасштабна війна в Україні, що дає поштовх для пошуку нових методів подолання стресових розладів та відновлення фізичного та психічного здоров'я студентів, а також ефективних методів адаптації до нових умов життя та формування стресостійкості. Ефективними методами розвитку стресостійкості може бути позитивна психотерапія, аутогенне тренування та освітній коучинг. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що: розроблено тренінгову програму формування та підвищення стресостійкості студентів; досліджено особливості формування і підтримки стресостійкості студентів; розкрито та розширено теоретичні засади формування і підтримки стресостійкості студентів.
EN : The work is presented on 79 pages of printed text, 5 tables, 7 figures. The list of references includes 51 sources. The object of the study is students' stress resistance. The war intensified and expanded the challenges that education already faced due to the outbreak of COVID 19. The main goal of the Ukrainian education system is, first of all, to ensure the safety and protection of students, teachers and staff of the institution in the conditions of emergency situations and hostilities, to establish an effective process of continuity of education at all levels of education. But the emphasis should not be on academic knowledge, but on high-quality communication with students, coverage of current topics, psychological support, strengthening of trust between teacher and student, creation of a safe online educational environment, development of the student's creativity, his personality, and above all, the formation and development of stress resistance. Therefore, the problem of studying students' stress resistance remains relevant, because to the challenges associated with the COVID-19 pandemic, a full-scale war in Ukraine was added, which gives an impetus to the search for new methods of overcoming stress disorders and restoring the physical and mental health of students, as well as effective methods of adaptation to new living conditions and formation of stress resistance. Positive psychotherapy, autogenic training and educational coaching can be effective methods of developing stress resistance. The scientific novelty of the study is that: a training program for forming and increasing students' stress resistance has been developed; the peculiarities of the formation and maintenance of students' stress resistance were investigated; the theoretical principles of formation and support of students' stress resistance were revealed and expanded.
Description: Мороко С. С. Особливості психологічної підтримки стресостійкості студентської молоді під час війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17687
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороко С.С..pdfМагістерська робота931.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.