Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17689
Title: Мотивація досягнення педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу в умовах дистанційного навчання
Authors: Радіонова, Дар`я Вячеславівна
Keywords: мотив
мотивація досягнення
потреби
мотиваційна компетентність
achievement motivation
професійний розвиток
motivation competence
motive
professional development
needs
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту, 6 таблиць, 4 рисунка, 4 додатка. Перелік посилань включає 35 джерел. Об’єкт дослідження – характеристика мотиваційної сфери працівників загальноосвітнього навчального закладу. У сучасних умовах нестабільної соціально-економічної та соціально-політичної ситуації в Україні актуальною стає проблема мотивації досягнення педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу в умовах дистанційного навчання. Адже важливим елементом освітнього процесу є професійна діяльність педагогічних працівників оскільки саме вони відповідальні за отримані знання учнів. Мотиваційний аспект педагогічної діяльності набуває особливого значенні в системі освітнього менеджменту відповідно останнім тенденціям розвитку системи дистанційної навчання в Україні. Отримання максимального результату учнями від освітнього процесу не можливо без високої компетентності педагогічних працівників, від рівня сформованості їхньої мотивації. Доведеним є той факт, що нерідко приблизно однакові за ресурсними можливостями педагогічні колективи мають різний рівень успішності педагогічної діяльності. Тому очевидним і закономірним є підвищення уваги науковців до проблеми розвитку мотивації досягнення педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу в умовах дистанційного навчання. Наукова новизна дослідження полягає у: уточненні змісту основних категорій щодо мотивації досягнення педагогічних працівників в загальноосвітніх навчальних закладах в умовах дистанційного навчання; вдосконалення сутності мотивації досягнення педагогічних працівників; розробленій програмі підвищення мотивації досягнення педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
EN : The work is presented on 75 pages of printed text, 6 tables, 4 figures, 4 appendices. The list of references includes 35 sources. The object of the study is the characteristic of the motivational sphere of employees of a comprehensive educational institution. In the modern conditions of the unstable socio-economic and socio-political situation in Ukraine, the problem of motivating the achievement of pedagogical workers of a general educational institution in the conditions of distance learning becomes urgent. After all, an important element of the educational process is the professional activity of pedagogical workers, since they are responsible for the acquired knowledge of students. The motivational aspect of pedagogical activity acquires special importance in the system of educational management in accordance with the latest trends in the development of the distance learning system in Ukraine. It is not possible for students to get the maximum result from the educational process without the high competence of teaching staff and the level of their motivation. It is a proven fact that quite often pedagogical teams with roughly the same resource capabilities have different levels of success in pedagogical activity. Therefore, it is obvious and natural to increase the attention of scientists to the problem of the development of achievement motivation of pedagogical workers of a comprehensive educational institution in the conditions of distance learning. The scientific novelty of the study consists in: clarifying the content of the main categories regarding the motivation of the achievement of pedagogical workers in general educational institutions in the conditions of distance learning; improvement of the essence of motivation for the achievement of pedagogical workers; the developed program for increasing the motivation of pedagogical workers in the conditions of distance learning.
Description: Радіонова Д. В. Мотивація досягнення педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17689
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радіонова Д.В..pdfМагістерська робота989.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.