Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17705
Title: | Психологічні чинники формування самооцінки молодших школярів в умовах дистанційного навчання |
Authors: | Гараєва, Алла Іванівна |
Keywords: | самооцінка молодші школярі формування дистанційне навчання self-esteem junior schoolchildren formation distance learning |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 3 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 75 джерел. Об’єкт дослідження – діти молодшого шкільного віку. Самооцінка є значущою характеристикою особистості. Під самооцінкою насамперед мається на увазі характеристика свого внутрішнього «Я». Вивчення феномена самооцінки стало настільки актуальним завдяки тому, що дало найбільш широке уявлення як про особистість в цілому, так і про її окремі особистісні характеристики. Самооцінка формується на основі існуючих в даному суспільстві норм та правил і зумовлена світоглядом людини, положенням в системі виробничих відносин, які панують в даному суспільстві. Під час формування самооцінки молодшого школяра потрібно звертати увагу на його особистісні особливості, на його темперамент, місце у соціальному середовищі, батьківські відносини, загалом, на все, що може сприяти формуванню адекватної самооцінки школяра. Молодший шкільний вік виступає ключовим віком в процесі формування особистості. Багато в чому від ефективності організації навчально-виховної діяльності буде залежати успішність подальшого навчання у школі, наявність впевненості у власних силах, бажання та вміння досягати поставленої мети. Наукова новизна полягає у визначені впливу дистанційного навчання на формування самооцінки молодших школярів. EN : The work is presented on 75 pages of printed text, 5 tables, 3 figures, 1 appendix. The list of references includes 75 sources. The object of the study is children of primary school age. Self-esteem is a significant characteristic of a person. Self-esteem primarily refers to the characteristics of one's inner self. The study of the phenomenon of self-esteem became so relevant due to the fact that it gave the broadest idea of both the personality as a whole and its individual personal characteristics. Self-esteem is formed on the basis of norms and rules existing in this society and is determined by the worldview of a person, the position in the system of industrial relations that prevail in this society. During the formation of the self-esteem of a junior high school student, attention should be paid to his personal characteristics, his temperament, place in the social environment, parental relations, in general, to everything that can contribute to the formation of an adequate self-esteem of the school student. Junior school age is a key age in the process of personality formation. In many ways, the success of further studies at school, the presence of confidence in one's own abilities, the desire and ability to achieve the set goal will depend on the effectiveness of the organization of educational activities. The scientific novelty lies in the determined influence of distance learning on the formation of self-esteem of younger schoolchildren. |
Description: | Гараєва А. І. Психологічні чинники формування самооцінки молодших школярів в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. В. Бойко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17705 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гараєва А.І..pdf | Магістерська робота | 973.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.