Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17741
Title: Психологічна корекція тривожності дітей дошкільного віку, які мешкають в прифронтовому місті
Authors: Комлик, Анна Євгенівна
Keywords: психологічна корекція
тривожність
діти
дошкільний вік
прифронтове місто
psychological correction
anxiety
children
preschool age
frontline city
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту, 1 рисунок, 1 таблиця, 4 додатка. Перелік посилань включає 44 джерела. Об’єктом дослідження: тривожність дітей дошкільного віку. Сьогодні постійно зростає кількість дітей з підвищеною тривожністю, нерішучістю та емоційною нестабільністю. У дошкільному віці тривожність може закріпитися як риса особистості не тільки в цьому життєвому циклі, але і протягом усього його подальшого розвитку. Для дітей дошкільного віку характерні психологічні особливості, що сприяють виникненню тривожності: підвищена емоційна чутливість до факторів зовнішнього середовища та стійкі зовнішні та внутрішні реакції; довільність пізнавальної та емоційно-вольової сфери, які слабо розвинені. Безпосередність сприйняття навколишнього світу та обмеженість форм пристосувальних реакцій на впливи, високий рівень наслідування та емоційного зараження, залежність від суджень дорослих, низька здатність протистояти чужим думкам та пропозиціям, тощо. Психічне здоров'я особистості дитини тісно пов'язане не тільки з фізичним здоров'ям, яке є основою здоров'я особистості, а й з моральним (духовним) і соціальним здоров'ям. Врівноваженість, психологічна стійкість і незалежність особистості залежать від її стосунків із навколишнім світом, ступеня оволодіння духовними цінностями, побудови взаємин на основі моральних норм і адаптації до змін соціального середовища. Наукова новизна дослідження полягає у визначені основних психологічних особливостей тривожності дітей дошкільного віку, розробці корекційної програми з використанням терапевтичної казки для зниження тривожності у дітей дошкільного віку.
EN : The work is presented on 71 pages of printed text, 1 figure, 1 table, 4 appendices. The list of references includes 44 sources. The object of the study: anxiety of preschool children. Today, the number of children with increased anxiety, indecisiveness and emotional instability is constantly increasing. In preschool age, anxiety can be established as a personality trait not only in this life cycle, but also throughout its further development. Preschool children are characterized by psychological features that contribute to the emergence of anxiety: increased emotional sensitivity to environmental factors and persistent external and internal reactions; arbitrariness of the cognitive and emotional-volitional sphere, which are poorly developed. Immediacy of perception of the surrounding world and limited forms of adaptive reactions to influences, high level of imitation and emotional contagion, dependence on the judgments of adults, low ability to resist other people's thoughts and suggestions, etc. Mental health of a child's personality is closely related not only to physical health, which is the basis of personal health, but also to moral (spiritual) and social health. The balance, psychological stability and independence of an individual depend on its relationship with the surrounding world, the degree of mastery of spiritual values, building relationships based on moral norms and adaptation to changes in the social environment. The scientific novelty of the research consists in determining the main psychological features of anxiety in preschool children, developing a corrective program using a therapeutic fairy tale to reduce anxiety in preschool children.
Description: Комлик А. Є. Психологічна корекція тривожності дітей дошкільного віку, які мешкають в прифронтовому місті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17741
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комлик А.Є..pdfМагістерська робота1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.