Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17777
Title: Особливості ґендерних стереотипів викладачів закладів вищої освіти
Authors: Савран, Антон Олексійович
Keywords: стереотип
ґендер
ґендерний стереотип
ґендерні стереотипи викладачів
ґендерна освіта
маскулінність
фемінність
андрогінність
stereotype
gender
gender stereotype
gender stereotypes of teachers
gender education
masculinity
femininity
androgynness
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту, містить 12 таблиць, 5 рисунків. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження: визначити та практично дослідити особливості ґендерних стереотипів викладачів у закладі вищої освіти. Об’єкт дослідження: ґендерні стереотипи особистості. Предмет дослідження: особливості прояву ґендерних стереотипів у педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти. У роботі теоретично проаналізовано сутність та визначення ґендерного стереотипу у науковій літературі; охарактеризовано особливості прояву ґендерних стереотипів у педагогічній діяльності; розкрито особливості прояву ґендерних стереотипів у ставленні викладачів закладів вищої освіти до студентів відповідно до їх ґендеру; експериментально досліджено особливості ґендерних стереотипів викладачів закладів вищої освіти. Практичне значення роботи базується на емпірично підтверджених даних про стереотипність педагогічної діяльності викладачів, узагальненні отриманих даних експериментального дослідження, що дозволяє оцінити реальний стан сформованості міцних ґендерних стереотипів викладачів ЗВО.
EN : The work is presented on 81 pages of printed text, contains 12 tables, 5 figures. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study: to determine and practically investigate the features of gender stereotypes of teachers in a higher education institution. Object of research: gender stereotypes of the individual. The subject of the study: peculiarities of the manifestation of gender stereotypes in the pedagogical activity of a teacher of a higher education institution. The work theoretically analyzes the essence and definition of gender stereotype in scientific literature; the peculiarities of the manifestation of gender stereotypes in pedagogical activity are characterized; the peculiarities of the manifestation of gender stereotypes in the attitude of teachers of higher education institutions to students according to their gender are revealed; the peculiarities of gender stereotypes of teachers of higher education institutions were experimentally investigated. The practical significance of the work is based on empirically confirmed data on the stereotyping of teachers' pedagogical activity, the generalization of the obtained experimental research data, which allows us to assess the real state of the formation of strong gender stereotypes of teachers of higher education institutions.
Description: Савран А. О. Особливості ґендерних стереотипів викладачів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 81 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17777
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savran.pdfМагістерська робота627.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.