Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17787
Title: Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу засобами реклами та PR
Authors: Вітер, Валерія Валеріївна
Keywords: імідж
персональний бренд
рекламні інтеграції
PR стратегія
амбасадорство
репутаційний капітал
благодійність
image
personal brand
advertising integrations
PR strategy
embassy
reputation capital
charity
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Магістерська робота «Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу засобами реклами та PR» – основний текст – 92 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об’єктом дослідження є персональний бренд представниці українського шоу-бізнесу Тіни Кароль. Предметом дослідження є рекламні та PR-комунікації, їх методи та засоби, що використовуються для ефективного просування особистого бренду артиста як представника сфери шоу-бізнесу. Метою дослідження є виявлення особливостей просування персонального бренду артиста за допомогою сучасних рекламних та PRтехнологій (на прикладі персонального бренду Тіни Кароль). Методи дослідження. У нашому дослідженні було використано інтеграцію наукових підходів та принципів, що сприяло комплексному та всебічному аналізу методів та засобів реклами та PR, спрямованих на формування іміджу виконавців. У роботі використовуються емпіричні методи дослідження, а саме спостереження та порівняння. Використовуючи ці методи дослідження ми мали змогу проаналізувати методологію та інструментарій імплементації засобів реклами та PR у формування персонального бренду в сфері шоу-бізнесу. Реалізація мети передбачає виконання таких завдань: 1) проаналізувати рекламні та PR інструменти реалізації культурної, іміджевої та маркетингової функцій шоу-бізнесових комунікацій. 2) визначити основні ознаки комунікацій в сфері шоу-бізнесу як унікального медіасередовища; 3) дослідити теоретичні аспекти та механізми реалізації рекламних та PR- цілей в сфері шоу-бізнесу; 4) визначити особливості ефективного впровадження рекламних та PR інструментів представниками українського шоу-бізнесу; 5) дослідити роль рекламних інтеграцій в формуванні та просуванні бренду артиста. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці таких дослідників у цій галузі: поняття персонального бренду детально розглянуто у працях таких вчених як: І. Монтрін [32] та О. Помаз [40]; дослідженням рекламних, PR-стратегій, засобів та технологій займалися: В. Березенко [3;4], Н. Голда [14],Є. Голеніщєва [13], Н. Санакоєва [44;45]; поняття іміджу та репутації були предметом досліджень Н. Барни [1], А. Верещаки [8], Ю. Гринчишина [16], А. Завербного [22], С. Манько [29], О Мельник [30], Л. Оболенцева [36], В. Олексенко [37], В. Шкромиди [64]. Наукова новизна: вперше досліджено специфіку просування персонального бренду української виконавиці Тіни Кароль та систематизовано його найбільш ефективні методи; визначено тенденції побудови стратегії просування бренду «Тіна Кароль» протягом 2005-2023 років. Сфера застосування: результати дослідження можуть бути використанні в діяльності сучасних українських артистів, зокрема задля ефективного просування персонального бренду. Це дослідження може бути використане під час опанування студентами засад формування персонального бренду артиста.
EN : Viter V. "Promoting a personal brand in show business through advertising and PR" An important element in today's show business is the development of an artist's personal brand. The use of advertising strategies and PR tools has become key to the successful communication of an artist with the audience. Over the past nine years, the Ukrainian music space has been actively developing, which is associated with a decrease in the presence of Russian and pro-Russian artists in the industry. Changes in trends and a decrease in competition have helped to establish the authority of numerous Ukrainian musicians. The purpose of this study is to identify the unique aspects of promoting an artist's personal brand using modern advertising and PR technologies (on the example of Tina Karol's personal brand). The study uses a wide range of scientific and creative methods. We applied theoretical and practical methods such as historical analysis, comparative analysis, synthesis and generalization of data. The results obtained include: analysis of tools aimed at positioning and promoting a personal brand in the field of show business; identification of the key advertising and PR strategies used by the singer to successfully promote her personal brand; structuring of the tools used by Tina Karol to support her creative activities; a study of the concepts of "image" and "personal brand," establishing how a successful artist's personal brand contributes to achieving communication goals and building social and reputational capital. The relevance of this study is to identify effective advertising and PR strategies used to support an artist's personal brand. The effectiveness of these strategies depends on the successful representation of the artist through various communication channels. In today's context, the use of the Internet for personal brand advertising is becoming one of the most relevant methods of promoting artists.
Description: Вітер В. В. Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу засобами реклами та PR : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17787
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Viter 2023.pdfМагістерська робота1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.