Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17791
Title: Просування засобами реклами та PR брендів у сфері бюті-індустрії
Authors: Кузова, Катерина Едуардівна
Keywords: реклама
PR
SMM
соціальні мережі
просування
цільова аудиторія
контент
бренд
advertising
social media
promotion
target audience
content
brand
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Магістерська робота «Просування засобами реклами та PR брендів у сфері б’юті-індустрії» - основний текст - 71 сторінка. Для виконання опрацьовано 88 джерел. Об'єктом сторінки у соціальній мережі Instagram та Facebook регіональних салонів краси «N515 beauty salon» та «G.bar». Предметом дослідження є засоби реклами та PR у просуванні б’юті салонів в соціальних мережах. Мета дослідження полягає в визначенні тенденцій просування брендів у б’юті сфері засобами реклами та PR. Для реалізації поствленої мети необхідно такі завдання: 1) проаналізувати теоретико-методологічну базу з порушеної теми та розкрити основні положення рекламної та PR-комунікацій в контексті SMM; 2) охарактеризувати застосованітсь сучасних засобів реклами та PR в SMM-стратегії; 3) описати SMM-стратегію б’юті салону українського бренду; 4) визначити комплекс рекламних та PR засобів для просування б’юті послуг, зокрема у кризових умовах. Методи дослідження: під час здійснюваного дослідження використано низку методів. Зокрема з метою вивчення теоертико-методологічної бази застосовано методи синтезу та аналізу, для виявлення домінатних тенденцій SMM-просування засобами реклами та PR проведено контент-аналіз, а також стали при нагоді методи моніторингу та порівняння. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці Т. Примак, Б. Обритько, Ф. Котлер, О. Суровцев, Д. Огілві, Л. Чернатоні, Д. Нейшос, М. Руди, В. Сова, Р. Харлоу, А. Федь-Тітова. Наукова новизна одержаних результатів полягає в осмисленні ролі рекламних та PR-засобів у здійсненні просування б’юті салону (його послуг та товарів) та здійсненні контент-розбору Instagram та Facebook сторінок регіонального салону краси на предмет шляхів просунення бренду за допомогою SMM-інструменту а також у визначенні основної стратегії просування в соціальних мережах б’юті-сфери засобами реклами та PR. Сфера застосування: матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в підготовці до вивчення відповіднх курсів, написанні курсових та дипломних проєктів, розробці спецкурсів, а також у практичній діяльності SMM-спеціалістів та фахівців із рекламної та PR-діяльності.
EN : Master's thesis "Advancement and PR of brands in the beauty industry" - main text - 71 pages. For implementation, 88 sources were worked out. The object of the Instagram and Facebook page of the regional beauty salon "N515 beauty salon". The subject of the study is the means of advertising and PR in the promotion of beauty salons in social networks. The purpose of the research is to determine the trends of promoting brands in social networks by means of advertising and PR. The following tasks are necessary to realize the stated goal: 1) to analyze the theoretical and methodological basis of the discussed topic and reveal the main provisions of advertising and PR communications in the context of SMM; 2) characterize the application of modern means of advertising and PR in the SMM strategy; 3) describe the SMM strategy of the beauty salon of the Ukrainian brand; 4) to determine a set of advertising and PR means for promoting beauty services, in particular in crisis conditions. Research methods: a number of methods were used during the research. In particular, in order to study the theoretical and methodological base, methods of synthesis and analysis were applied, content analysis was conducted to identify the dominant trends of SMM promotion by means of advertising and PR, and monitoring and comparison methods were also useful. The methodological and theoretical basis of the study consists of the works of T. Primak, B. Obrytko, F. Kotler, O. Surovtsev, D. Ogilvy, L. Chernatoni, D. Neishos, M. Rudy, V. Sova, R. Harlow, A. Fed - Titova The scientific novelty of the obtained results lies in the understanding of the role of advertising and PR tools in the promotion of the beauty salon (its services and products) and in the content analysis of the Instagram and Facebook pages of the regional beauty salon for ways to promote the brand using the SMM tool, as well as in determining the main strategy of promotion in social networks of the beauty sphere by means of advertising and PR. Scope of application: the materials of the qualification work can be used in preparation for studying relevant courses, writing coursework and diploma projects, developing special courses, as well as in the practical activities of SMM specialists and specialists in advertising and PR activities.
Description: Кузова К. Е. Просування засобами реклами та PR брендів у сфері бюті-індустрії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17791
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzova 2023.pdfМагістерська робота972.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.