Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17804
Title: Професійний розвиток педагогів засобами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ЗДО
Authors: Балацька, Надія Юріївна
Keywords: професійний розвиток
педагоги ЗДО
освітній процес
інформаційно-комунікаційні технології
professional development
teachers
educational process
preschool education institutions
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 49 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі професійного розвитку педагогів засобами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ЗДО. Об’єкт дослідження: процес професійного розвитку педагогів ЗДО. Предмет дослідження: модель професійного розвитку педагогів засобами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ЗДО. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; охарактеризовано сучасні підходи до професійного розвитку педагогів ЗДО; визначено потенціальний вплив інформаційно-комунікаційних технологій на професійний розвиток педагогів ЗДО; розроблено і обґрунтовано модель професійного розвитку педагогів засобами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ЗДО; розроблено методичний супровід поетапного запровадження моделі в освітній процес ЗДО.
EN : The work is presented on 59 pages of printed text. The list of references includes 49 sources. The purpose of the research: development and theoretical substantiation of the model of professional development of teachers by the means of introducing information and communication technologies into the educational process of pedagogy. The object of the study: the process of professional development of pedagogues. The subject of the study: a model of professional development of teachers by means of the introduction of information and communication technologies into the educational process of special education. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; modern approaches to the professional development of pedagogues are characterized; the potential impact of information and communication technologies on the professional development of pedagogues is determined; a model of professional development of teachers was developed and substantiated by the means of introducing information and communication technologies into the educational process of special education; methodical support for the step-by-step introduction of the model into the educational process of the educational process has been developed.
Description: Балацька Н. Ю. Професійний розвиток педагогів засобами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес ЗДО : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17804
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balatska.pdfМагістерська робота826.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.