Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17809
Title: Психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами
Authors: Біла, Ганна Станіславівна
Keywords: дошкільний вік
супровід
інклюзивна освіта
здоров'я
preschool age
support
inclusive education
health
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: процес психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження –зміст, форми та методи діяльності психологічної служби і вихователів закладів дошкільної освіти у супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати особливості, напрями психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами; визначено сутність понять «психолого-педагогічний супровід», «інклюзивна освіта», проаналізовано рівень показників розвитку дитини з особливими освітніми потребами та соціалазації; обґрунтовано значення психолого-педагогічного супроводу дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти.
EN : The work is presented on 56 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. Object of research: the process of psychological and pedagogical support of preschool children with special educational needs in a preschool education institution. The subject of the research is the content, forms and methods of activity of the psychological service and educators of preschool education institutions accompanying children with special educational needs. The purpose of the research is to theoretically substantiate the features, directions of psychological and pedagogical support of preschool children with special educational needs in a preschool education institution. In the qualification work, the current status of the problem of psychological and pedagogical support of a child with special educational needs is analyzed; the essence of the concepts "psychological-pedagogical support", "inclusive education" was determined, the level of indicators of the development of a child with special educational needs and socialization was analyzed; the value of psychological and pedagogical support of a preschool child with special educational needs in the conditions of a preschool education institution is substantiated.
Description: Біла Г. С. Психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Н. М. Мирончук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17809
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bila.pdfМагістерська робота661.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.