Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17820
Title: Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку
Authors: Горб, Олена Володимирівна
Keywords: діти старшого дошкільного віку
педагогічні умови
формування
модель
older preschool children
pedagogical conditions
formation
model
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування Моделі реалізації педагогічних умов формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: Модель реалізації педагогічних умов формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; теоретично обґрунтовано модель реалізації педагогічних умов формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку і методику організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 70 sources. The purpose of the study: development and theoretical substantiation of the Model of implementation of pedagogical conditions for the formation of social and civic competence of older preschool children. The object of the study: the process of formation of social and civic competence of older preschool children. The subject of the research: Model of implementation of pedagogical conditions for the formation of social and civic competence of older preschool children. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; the model of implementation of pedagogical conditions for the formation of socio-civic competence of older preschool children and the method of organizing the educational process in a preschool education institution are theoretically substantiated.
Description: Горб О. В. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17820
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horb.pdfМагістерська робота1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.