Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1783
Title: Інтертекстуальність текстів комерційної реклами в сучасній українській журнальній періодиці: функціональний і типологічний аспекти
Authors: Мантуло, Наталія Борисівна
Keywords: інтертекстуальність
інтертекст
інтертекстема
рекламний текст
прецедентний текст
журнал
“глянсовий” журнал
інтердискурсивність
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Об’єктом дослідження була мова текстів комерційної журнальної реклами, що мають ознаки інтертекстуальності. Предметом вивчення стали функціональні та типологічні характеристики інтертекстем в текстах комерційної журнальної реклами. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше системно розглянуто функціональні та типологічні аспекти інтертекстуальності текстів друкованої реклами залежно від типологічних характеристик журнальних медіа.
EN : Research object was the language of commercial advertising texts with features of intertextuality. Research subject were functional and typological features of intertextemes in magazine commercial advertising. Scientific novelty. The research reveals the functional and typological aspects of intertextuality of printed advertising according to the typological features of periodicals on the system level for the first time.
Description: Мантуло Н. Б. Інтертекстуальність текстів комерційної реклами в сучасній українській журнальній періодиці: функціональний і типологічний аспекти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Л. М. Стовбур. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1783
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри української мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мантуло Н. Б._маг..pdfМагістерська робота2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.