Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17854
Title: Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами комунікативно-інформаційних технологій
Authors: Комашко, Катерина Валентинівна
Keywords: соціально-громадянська
компетентність
старший дошкільний вік
засоби
social and civic
competence
older preschool age
means
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ІКТ. Об’єкт дослідження: процес формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічних умов формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ІКТ. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ІКТ; розроблено програму семінару-тренінгу з підготовки педагога до запровадження ІКТ в освітній процес ЗДО.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text. The list of references includes 77 sources. The purpose of the study: the development and theoretical justification of the pedagogical conditions for the formation of social and civic competence of children of older preschool age by means of ICT. The object of the study: the process of formation of social and civic competence of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of social and civic competence of children of older preschool age by means of ICT. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the pedagogical conditions for the formation of socio-civic competence of older preschool children by means of ICT are theoretically substantiated; a seminar-training program was developed for the preparation of teachers for the introduction of ICT in the educational process of primary education.
Description: Комашко К. В. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами комунікативно-інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17854
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komashko.pdfМагістерська робота708.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.