Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17877
Title: Інноваційні технології як засіб формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку
Authors: Пірунова, Галина Олексіївна
Keywords: формування
інноваційні технології
діти молодшого дошкільного віку
сенсорно-пізнавальна компетентність
formation
innovative technologies
children of younger preschool age
sensory competence
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 59 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання інноваційних технологій як засобу формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку. Предмет дослідження: формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; досліджено теоретичні основи формування у дітей молодшого дошкільного віку сенсорно-пізнавальної компетентності; зроблено загальну характеристику інноваційних технологій як засобів формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку; перевірено її ефективність в освітній діяльності ЗДО №83 «Чижик» Запорізької міської ради.
EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 59 sources. The purpose of the study: to theoretically justify and experimentally verify the effectiveness of using innovative technologies as a means of forming sensory-cognitive competence in children of younger preschool age. The object of the study: the process of forming sensory-cognitive competence in children of younger preschool age. The subject of the research: the formation of sensory and cognitive competence in children of younger preschool age by means of innovative technologies. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; the theoretical foundations of the formation of sensory-cognitive competence in children of younger preschool age were investigated; a general description of innovative technologies as a means of forming sensory-cognitive competence in children of younger preschool age is made; its effectiveness in the educational activity of ZDO No. 83 "Chizhik" of Zaporizhzhya City Council was verified.
Description: Пірунова Г. О. Інноваційні технології як засіб формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17877
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pirunova.pdfМагістерська робота3.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.