Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17879
Title: Формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри
Authors: Трипольська, Наталя Володимирівна
Keywords: комунікативна компетентність
сюжетно-рольова гра
формування
дитина старшого дошкільного віку
communicative competence
plot-role play
formation
child of older pre-school age
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела. Мета дослідження: обґрунтувати та практично довести важливість сюжетно-рольової гри у формуванні комунікативної компетентності дітей дошкільного віку Об’єкт дослідження – формування комунікативної компетентності дошкільнят. Предмет дослідження – сюжетно-рольові ігри як умова формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування комунікативної компетентності засобами сюжетно-рольової гри; продемонстровано наукову дискусію щодо сутності ключових понять дослідження; окреслено роль сюжетно-рольової гри для формування комунікативної компетентності у дошкільнят; виділено педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку під час ігрової діяльності; обґрунтувано вплив педагогів та батьків на формування комунікативної компетентності дошкільників; розроблено модель формування комунікативної компетентності у дошкільнят у процесі ігрової діяльності та перевірено ефективність запропонованої системи роботи щодо формування комунікативної компетентності дошкільників.
EN : The work is presented on 67 pages of printed text. The list of references includes 74 sources. The purpose of the research: to justify and practically prove the importance of story-role play in the formation of communicative competence of preschool children. The object of the study is the formation of communicative competence of preschoolers. The subject of the research is story role-playing games as a condition for the formation of communicative competence of preschool children. In the qualification work, the theoretical foundations of the formation of communicative competence by means of plot-role play are highlighted; a scientific discussion on the essence of the key research concepts is demonstrated; the role of story-role play for the formation of communicative competence in preschoolers is outlined; Pedagogical conditions for the formation of communicative competence of preschool children during play activities are highlighted; the influence of teachers and parents on the formation of communicative competence of preschoolers is substantiated; a model of the formation of communicative competence of preschoolers in the process of game activity was developed and the effectiveness of the proposed system of work on the formation of communicative competence of preschoolers was verified.
Description: Трипольська Н. В. Формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17879
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trypolska.pdfМагістерська робота781.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.