Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17890
Title: Феномен дитячого аутизму та систематизація підходів до корекції порушень аутичного спектра
Authors: Урсуленко, Юлія Олександрівна
Keywords: етіологія
діагностика
прикладний аналіз поведінки
методика
etiology
diagnosis
applied behavior analysis
methodology
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати сутність аутизму як самостійного порушення розвитку та систематизувати сучасні підходи до корекції розладів аутистичного спектра, враховуючи науково-практичні аспекти застосування даних методик. Об’єкт дослідження: процес вивчення сутності феномену дитячого аутизму. Предмет дослідження: поняття та класифікація розладів аутистичного спектра, етіологія, основні критерії діагностування, коморбідні стани при аутизмі, сучасні підходи до корекції та особливості інклюзивної форм навчання дітей з аутизмом. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність поняття аутизму та проаналізовано стан дослідженості проблем, пов’язаних з причинами виникнення розладів аутистичного спектра задля виявлення найбільш ймовірних факторів ризику; охарактеризовано основні критерії діагностування розладів аутистичного спектра; досліджено коморбідні захворювання при аутизмі; визначено сучасні положення про поведінкові, розвивальні, сенсорно-перцептивні та еклектичні методи втручання при корекції порушень аутистичного спектра, особливості їх практичної реалізації та ефективність застосування; встановлено роль ігрових методів в роботі з дітьми із розладами аутистичного спектра; сформовано практичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання для дітей з аутизмом.
EN : The work is presented on 89 pages of printed text. The list of references includes 77 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the essence of autism as an independent developmental disorder and to systematize modern approaches to the correction of autistic spectrum disorders, taking into account the scientific and practical aspects of the application of these methods. Object of research: the process of studying the essence of the phenomenon of childhood autism. The subject of the study: concepts and classification of autistic spectrum disorders, etiology, main diagnostic criteria, comorbid conditions in autism, modern approaches to correction and features of inclusive forms of education for children with autism. The qualification work revealed the essence of the concept of autism and analyzed the state of research of problems related to the causes of autism spectrum disorders in order to identify the most likely risk factors; the main criteria for diagnosing disorders of the autistic spectrum are characterized; comorbid diseases in autism were investigated; modern provisions on behavioral, developmental, sensory-perceptual and eclectic methods of intervention in the correction of autistic spectrum disorders, features of their practical implementation and effectiveness of application are defined; the role of game methods in working with children with autism spectrum disorders is established; practical recommendations on the organization of inclusive education for children with autism were formed.
Description: Урсуленко Ю.О. Феномен дитячого аутизму та систематизація підходів до корекції порушень аутичного спектра : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17890
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ursulenko.pdfМагістерська робота1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.