Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17926
Title: Психологічні особливості розвитку ціннісного компонента особистісної ідентичності здобувачів освіти
Authors: Хрищанович, Даніела Андріївна
Keywords: ціннісний компонент
особистісна ідентичність
рефлексивність
статус ідентичності
value component
personal identity
reflexivity
identity status
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, 4 рисунка, 3 таблиці. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження – особистісна ідентичність В українському суспільстві відбуваються кардинальні зміни, які обумовлюють потребу в формуванні стійкої особистості, самодостатньої інтелектуально та морально, здатної до самоосвіти і саморозвитку, носія нових ідей. Важливим виявляється завдання вивчення психологічних механізмів розвитку активної молодої людини, яка здатна досягати контролю над життєвими обставинами, бути діяльною, продуктивною і щасливою. В процесі професійної підготовки студент має виступати як активний творець власного життя, оволодіти ефективними технологіями життєтворчості і досвідом передбачення нових тенденцій у розвитку суспільства. У зв’язку з цим проблема становлення особистості студентського віку, розвитку її особистісної ідентичності постає особливо актуальною на сьогоднішній день. Наукова новизна дослідження полягають у тому, що: розроблено структурну модель ціннісного компонента ідентичності здобувачів освіти; дoслiджeнo психологічні особливості розвитку ціннісного компонента особистісної ідентичності студентів; поглиблено, розширено та доповнено уявлення про становлення ідентичності та її ціннісного компонента як певної цілісної структури.
EN : The work is presented on 55 pages of printed text, 4 figures, 3 tables. The list of references includes 65 sources. The object of research is personal identity. In Ukrainian society, radical changes are taking place, which determine the need for the formation of a stable personality, self-sufficient intellectually and morally, capable of self-education and self-development, bearer of new ideas. The important task is to study the psychological mechanisms of the development of an active young person who is able to achieve control over life circumstances, to be active, productive and happy. In the process of professional training, the student must act as an active creator of his own life, master effective life-creating technologies and experience predicting new trends in the development of society. In connection with this, the problem of student-age personality development and the development of its personal identity is particularly relevant today. The scientific novelty of the research consists in the fact that: a structural model of the value component of the identity of education seekers has been developed; psychological features of the development of the value component of students' personal identity were investigated; deepened, expanded and supplemented the idea of the formation of identity and its value component as a certain integral structure.
Description: Хрищанович Д. А. Психологічні особливості розвитку ціннісного компонента особистісної ідентичності здобувачів освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17926
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хрищанович Д.А..pdfМагістерська робота792.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.