Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17937
Title: Формування іміджу президента України засобами реклами та PR в умовах медіатизованої демократії
Authors: Борисенко, Артур Каренович
Keywords: медіацентрована демократія
pr-комунікація
реклама
імідж
габітарний імідж
комунікативний імідж
media-centric democracy
PR communication
advertising
image
habitat image
communicative image
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Магістерське дослідження «Формування іміджу Президента України засобами реклами і PR в умовах медіатизованої демократії». Обсяг основної роботи – 78 сторінок. Список використаних джерел включає 88 найменувань (викладених на 9 сторінках). Об’єкт дослідження – габітарний і комунікативний імідж Президентів України з 1991 по 2023 роки. Предмет дослідження – використання рекламних таPR-технологій під час створення цього іміджу в умовах медіацентрованої демократії. Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає в аналізі можливостей рекламних і ПР-стратегій щодо формування іміджу політика в умовах медіатизованої демократії. В рамках досягнення мети дослідження планується виконати такі завдання кваліфікаційної роботи: - Надати характеристику поняттям «демократія», «види демократії», «медіацентрована демократія», «імідж», «рекламні та PR-технології» та визначити їхнє співвідношення; - Проаналізувати використання рекламних і PR-технологійу контексті медіатизованої політичної системи; - Дослідити історичний досвід побудови іміджу президентів України за допомогою PR-технології під час передвиборчих перегонів; - Здійснити аналіз формування габітарного і комунікаційного іміджу Президента України В. Зеленського за роки перебування на посаді і простежити зміни у звязку з подіями війни. Дослідницькою базою кваліфікаційної роботи виступають праці вітчизняних та закордонних дослідників, до числа яких варто віднести:А.Акайомову [1], В. Веремчука [7], С. Даниленка, О. Павлюка[21], О. Гоцура[18], К.Доценко [15; 27], М.Кармазіну [29-30], І. Костирю [34], В.Лісовського [39], К.Луценка [40], М. Михайлову, О.Костюченко [43], І. Пронозу [61], Д. Яковлeва [73-76] та інших. У рамках дослідження використана офіційна статистична інформація, низка наукових праць, матеріали наукових конференцій, статті та тези, що знаходяться у відкритому доступі. В рамках роботи, були використані такі теоретичні методи дослідження як: аналіз, спостереження та синтез. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб здійснити аналіз формування іміджупрезидентів України з початку незалежності до періоду повномасштабного вторгнення, враховуючи виклики медіатизованої демократії. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності спеціалістів з реклами, PR, політтехнологів, маркетологів. Також ця робота може стати у пригоді політичним організаціям та персональним політичним брендам,під час формування комунікації з електоратом.
EN : Studying the construction of a politician's image is an important aspect in the field of PR technologies. In this day and age, when the media space is oversaturated with information, voters can easily get lost in the variety of political candidates and parties. That is why it should be understood that a correctly constructed image of a politician plays a key role in persuading voters to vote for him. When constructing an image in the time of mediatized democracy, politicians use various technologies, such as positioning, branding, communication strategies, and others. With the help of these technologies, the team of a political candidate can control his image in the eyes of voters, creating certain associations and emotions. Thus, the study of the construction of a politician's image is important both for public relations (PR) professionals and for political leaders who seek to attract voters and influence their decisions in favor of their candidacy. This study becomes especially relevant in times of uncertainty, when voters need even more attention and understanding from politicians. In the current circumstances, during the war, the image of politicians becomes even more important, influencing not only the citizens of Ukraine, but also the international community, shaping the image of Ukraine on the world stage, therefore the topic of our research is relevant. The purpose of this qualification work is to determine the status of such a tool of PR technologies as the image of a politician, within the framework of assessing the importance of its influence. Within the framework of achieving the goal of the research, it is planned to perform the tasks of the qualification work: - To characterize the concepts of "image", "PR-technologies", “political advertising” and "politics", and determine their relationship; - Analyze the use of PRand advertising technology in politics; - Determine the role of politics in the process of forming the image of state administration bodies; - Investigate the Ukrainian experience of using PR and advertising technologies in politics by analyzing the main image characteristics of all Ukrainian presidents; - To analyze the forming of the image of the President of Ukraine V. Zelenskyi, in the period from 2019 to the present time; - Assess the public image of the President of UkraineV. Zelensky during the years of leadership.
Description: Борисенко А. К. Формування іміджу президента України засобами реклами та PR в умовах медіатизованої демократії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17937
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borysenko 2023.pdfМагістерська робота1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.