Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17943
Title: Особливості психологічної корекції страхів дітей старшого дошкільного віку, які мешкають в прифронтовому місті
Authors: Шиян, Лілія Василівна
Keywords: психологічна корекція
страхи
дошкільний вік
прифронтове місто
психоемоційний стан
соціальна адаптація
psychological correction
fears
preschool age
frontline city
psycho-emotional state
social adaptation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту, 2 таблиць, 1 малюнку. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єкт дослідження – психологічна корекція страхів. Війни та військові конфлікти серйозно впливають на дітей та їх сім'ї. Діти, які живуть у зонах конфлікту, часто зазнають травматичних вражень, що можуть мати довгострокові наслідки для їх психічного здоров'я. Аналіз зарубіжних психологічних досліджень приводить нас до висновку, що діти в зонах конфлікту можуть зазнавати тривожності, депресії та посттравматичного стресового розладу. Особливу увагу вчені приділяють психологічній підтримці як засобу зменшення негативного впливу війни на дитячий психічний стан. На глобальному рівні багато країн і міжнародних організацій розробляють програми психологічної підтримки для дітей в зонах конфлікту. Наприклад, UNICEF активно працює над забезпеченням психосоціальної підтримки дітей у кризових регіонах. Їх програми часто фокусуються на відновленні нормального життя та наданні психологічної допомоги дітям та їх сім'ям. Наукова новизна полягає в емпіричному дослідженні страхів дітей та розробці рекомендацій для психологічної корекції страхів у дітей в умовах війни.
EN : The work is presented on 69 pages of printed text, 2 tables, 1 figure. The list of references includes 45 sources. The object of research is the psychological correction of fears. Wars and military conflicts seriously affect children and their families. Children living in conflict zones often experience traumatic experiences that can have long-term consequences for their mental health. The analysis of foreign psychological research leads us to the conclusion that children in conflict zones may experience anxiety, depression and post-traumatic stress disorder. Scientists pay special attention to psychological support as a means of reducing the negative impact of war on children's mental state. At the global level, many countries and international organizations are developing psychological support programs for children in conflict zones. For example, UNICEF is actively working to provide psychosocial support for children in crisis regions. Their programs often focus on restoring normal life and providing psychological support to children and their families. The scientific novelty consists in the empirical study of children's fears and the development of recommendations for the psychological correction of children's fears in war conditions.
Description: Шиян Л. В. Особливості психологічної корекції страхів дітей старшого дошкільного віку, які мешкають в прифронтовому місті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17943
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шиян Л.В..pdfМагістерська робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.