Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17962
Title: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в адаптаційно-ігровий період
Authors: Бородєй, Анастасія Андріївна
Keywords: професійна підготовка
освіта
педагогічні умови
початкова освіта
professional training
education
pedagogical conditions
primary education
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 65 джерел. Мета дослідження відбувається у визначених педагогічних умовах підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в адаптаційно-ігровий період. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в адаптаційно-ігровий період. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми в адаптаційно-ігровий період; виявлено особливості адаптаційно-ігрового періоду в Новій українській початковій школі; визначено рівні та критерії готовності студентів до реалізації індивідуального підходу до вихованців в адаптаційно-ігровий період; обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в адаптаційно-ігровий період.
EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 65 sources. The purpose of the research is carried out in the defined pedagogical conditions of the preparation of future primary school teachers for work in the adaptation-game period. Object of research: the process of professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for work in the adaptation-game period. The qualification work analyzed the problem of training future primary school teachers to work with children in the adaptation and play period; the peculiarities of the adaptation and play period in the New Ukrainian primary school were revealed; the levels and criteria of students' readiness to implement an individual approach to pupils in the adaptation and play period are determined; the pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for work in the adaptation-game period are substantiated.
Description: Бородєй А. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в адаптаційно-ігровий період : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17962
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodiei.pdfМагістерська робота930.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.