Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17970
Title: Педагогічні умови розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів
Authors: Бурлаков, Клим Вадимович
Keywords: майбутні вчителі початкових класів
педагогічні умови
мовленнєва культура
програма розвитку
future primary school teachers
professional training
speech culture
development program
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 63 джерела. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження – педагогічні умови процесу розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан проблеми педагогічних умов розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів у психолого-педагогічній науці та практиці; з’ясовано сутність та показники мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів; продіагностовано педагогічні умови успішного розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів-початківців; розроблено, науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов реалізації програми розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів у межах освітньої програми 013 Початкова освіта ЗНУ бакалаврського рівня.
EN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 63 sources. The purpose of the research is to determine, theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the development of the speech culture of future primary school teachers. The object of the study is the process of professional training of future primary school teachers in a higher education institution. The subject of the research is the pedagogical conditions of the process of developing the speech culture of future primary school teachers. The qualification work analyzed the state of the problem of pedagogical conditions for the development of speech culture of future primary school teachers in psychological and pedagogical science and practice; the essence and indicators of the speech culture of future primary school teachers were clarified; the pedagogical conditions for the successful development of speech culture of future novice teachers are diagnosed; the effectiveness of the pedagogical conditions for the implementation of the program for the development of the speech culture of future primary school teachers within the framework of the educational program 013 Primary education of the ZNU of the bachelor level was developed, scientifically substantiated and experimentally verified.
Description: Бурлаков К. В. Педагогічні умови розвитку мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17970
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burlakov.pdfМагістерська робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.