Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17973
Title: Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобами ігрових методів навчання
Authors: Денисова, Катерина Вікторівна
Keywords: творче мислення
освітнє середовище
молодший шкільний вік
педагогічні умови
creative thinking
educational environment
junior pupil
pedagogical conditions
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі засобами ігрових методів навчання. Об’єкт дослідження: процес розвитку творчого мислення молодших школярів. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі засобами дидактичних ігор. У кваліфікаційній роботі вивчено та проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, масовому педагогічному досвіді; розкрито сутність творчого мислення, його особливості, специфіку розвитку в молодшому шкільному віці; з’ясовано психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів засобами ігрових методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі; визначено стан сформованості творчого мислення молодших школярів; розроблено дослідно-експериментальну програму розвитку творчого мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі засобами дидактичних ігор.
EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 69 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the psychological and pedagogical conditions for the development of creative thinking of junior high school students in language and literature lessons by means of game-based learning methods. Object of research: the process of developing creative thinking of younger schoolchildren. The subject of the research: psychological and pedagogical conditions for the development of creative thinking of younger schoolchildren in language and literature lessons by means of didactic games. In the qualification work, the state of the investigated problem in scientific literature, mass pedagogical experience was studied and analyzed; the essence of creative thinking, its features, the specifics of development in primary school age are revealed; the psychological-pedagogical conditions for the development of creative thinking of younger schoolchildren by means of game methods of learning in the language and literature education field were clarified; the state of formation of creative thinking of younger schoolchildren is determined; developed a research-experimental program for the development of creative thinking of younger schoolchildren in language and literature lessons by means of didactic games.
Description: Денисова К. В. Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобами ігрових методів навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 81 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17973
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Denysova.pdfМагістерська робота2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.