Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17981
Title: Підготовка майбутніх вчителів до розвивального навчання в системі нової української школи
Authors: Алой-Вовк, Ольга Михайлівна
Keywords: професійна підготовка
розвивальне навчання
діяльнісні методи
компетентність
професійна компетентність
педагогічна компетентність
педагогічна майстерність
інтерактивні технології
professional training
developmental training
activity methods
competence
professional competence
pedagogical competence
pedagogical mastery
interactive technologies
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження: на основі наукового аналізу дослідити теоретичні та технологічні засади підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання в системі НУШ. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів. Предмет дослідження: педагогічні технології підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання в системі нової української школи. У роботі проаналізовано об'єктивні умови актуалізації проблеми професійної підготовки майбутніх учителів; виявлено результати наукового експерименту 70-90 рр. ХХ ст. з розвивального навчання; визначено методологічні підходи щодо підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання; виокремлено інтерактивні технології підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання; досліджено форми та методи підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання; розроблено профессіограму майбутніх учителів через перспективу розвивального навчання. Практичне значення роботи полягає у виокремленні шляхів підготовки майбутніх учителів до розвивального навчання: методи проектного навчання, інтерактивні технології, формування вмінь розвивального навчання майбутніх вчителів.
EN : The work is presented on 67 pages of printed text. The list of references includes 69 sources. The purpose of the study: based on a scientific analysis, to investigate the theoretical and technological foundations of training future teachers for developmental training in the system of the NUS. Object of research: professional training of future teachers. The subject of the research: pedagogical technologies of training future teachers for developmental education in the system of the new Ukrainian school. The paper analyzes the objective conditions of actualization of the problem of professional training of future teachers; revealed the results of a scientific experiment in the 70s-90s of the XX century. from developmental training; methodological approaches to the training of future teachers for developmental training are defined; interactive technologies for training future teachers for developmental training are highlighted; the forms and methods of training future teachers for developmental training were investigated; a professional profile of future teachers was developed through the perspective of developmental education. The practical significance of the work consists in identifying ways of preparing future teachers for developmental learning: methods of project learning, interactive technologies, formation of developmental learning skills of future teachers.
Description: Алой-Вовк О. М. Підготовка майбутніх вчителів до розвивального навчання в системі нової української школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17981
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aloi-Vovk .pdfМагістерська робота488.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.