Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17985
Title: Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти
Authors: Даневська, Валерія Володимирівна
Keywords: інклюзія
інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
інклюзивна культура
педагогічний супровід
інклюзивна компетентність
корекція
inclusion
inclusive education
inclusive learning
inclusive culture
pedagogical support
inclusive competence
correction
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 2 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 45 джерел. Мета дослідження: розробити методику формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. У роботі розкрито сутність інклюзивного навчання, його мету, принципи, історію; теоретично проаналізовано стан введення інклюзивної освіти в Україні, виявлено труднощі цього процесу; розглянуто особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; розроблено цикл занять, які будуть мати теоретичну та практичну спрямованість, та будуть сприяти підвищенню рівня готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в інклюзивних умовах. Практичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні й дослідженні педагогічних умов, за яких процес формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти може бути найбільш ефективним.
EN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 2 figures, 1 appendix. The list of references includes 45 sources. The purpose of the research: to develop a method of forming the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education. Object of research: professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education. The work reveals the essence of inclusive education, its purpose, principles, history; the state of introduction of inclusive education in Ukraine is theoretically analyzed, the difficulties of this process are revealed; the peculiarities of training future primary school teachers to work in the conditions of inclusive education are considered; the pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education are defined and theoretically substantiated; a cycle of classes has been developed, which will have a theoretical and practical orientation, and will contribute to increasing the level of readiness of future primary school teachers to work in inclusive conditions. The practical significance of the study lies in the substantiation and investigation of the pedagogical conditions under which the process of forming the readiness of the future primary school teacher to work in the conditions of inclusive education can be the most effective.
Description: Даневська В. В. Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17985
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danevska.pdfМагістерська робота586.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.