Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17994
Title: Методичні інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі
Authors: Кушнерик, Анастасія Романівна
Keywords: засоби
мова
молодші школярі
педагогічні умови
means
language
younger schoolchildren
pedagogical conditions
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі. Об’єкт дослідження – процес впровадження формувального оцінювання в початковій школі. Предмет дослідження – формувальні заходи, спрямовані на забезпечення педагогічних умов формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формувального оцінювання як інноваційного підходу до контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито наукові витоки ключових понять дослідження; проаналізовано теоретичні та практичні аспекти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито наукові підходи та принципи щодо формувального оцінювання молодших школярів у процесі вивчення передметів мовно-літературної освітньої галузі; охарактеризувано науково-методичне забезпечення процесу формувального оцінювання; проаналізувано особливості використання технік та засобів формувального оцінювання з мовно-літературної освітньої галузі; обґрунтувано та експериментально перевірено педагогічні умови впровадження формувального оцінювання з мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі.
EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions of formative assessment of educational achievements of junior high school students in the linguistic and literary field of education. The object of the research is the process of implementing formative assessment in primary school. The subject of the research is formative measures aimed at providing pedagogical conditions for formative assessment of educational achievements of junior high school students in the linguistic and literary field of education. The qualification work highlights the theoretical foundations of formative assessment as an innovative approach to control and assessment of educational achievements of junior high school students; the scientific origins of the key research concepts are revealed; theoretical and practical aspects of formative assessment of educational achievements of junior high school students are analyzed; scientific approaches and principles regarding the formative assessment of junior high school students in the process of studying the subjects of the linguistic and literary field of education are disclosed; the scientific and methodological support of the formative assessment process is characterized; the peculiarities of the use of techniques and means of formative assessment in the linguistic and literary field of education are analyzed; the pedagogical conditions for the implementation of formative assessment in the linguistic and literary field of education in primary school were substantiated and experimentally verified.
Description: Кушнерик А. Р. Методичні інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мовно-літературної освітньої галузі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17994
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushneryk.pdfМагістерська робота2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.