Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18003
Title: Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів на засадах особистісно орієнтованого підходу
Authors: Аксьонова, Ірина Валеріївна
Keywords: огранізація
самостійна робота
технологія
ефективність
organization
independent work
technology
effectiveness
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 73 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів на основі особистісно орієнтованого підходу. Об’єкт дослідження – самостійна робота майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження – форми і методи організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів на основі особистісно орієнтованого підходу. У кваліфікаційній роботі проведено теоретико-методологічний аналіз стану дослідженості проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти у педагогічній та психологічній літературі; визначено психолого-педагогічні ознаки, які характеризують індивідуально-типологічні особливості майбутніх учителів початкових класів; розроблено алгоритм формування типологічних мікрогруп майбутніх учителів початкових класів на основі виявлених психолого-педагогічних ознак; виявити специфіку діяльності викладача в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів на основі особистісно орієнтованого підходу.
EN : The work is presented on 89 pages of printed text. The list of references includes 73 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the technology of organizing independent work of future primary school teachers based on a personally oriented approach. The object of research is the independent work of future primary school teachers. The subject of the study is the forms and methods of organizing the independent work of future primary school teachers based on a personally oriented approach. In the qualification work, a theoretical and methodological analysis of the state of research of the problem of organizing independent work of higher education seekers in the pedagogical and psychological literature was carried out; psychological and pedagogical features that characterize the individual and typological features of future primary school teachers are determined; an algorithm for the formation of typological microgroups of future primary school teachers was developed based on the identified psychological and pedagogical features; to reveal the specificity of the teacher's activity in the organization of independent work of future primary school teachers based on a personally oriented approach.
Description: Аксьонова І. В. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів на засадах особистісно орієнтованого підходу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18003
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aksonova I. V..pdfМагістерська робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.