Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18017
Title: Методика розвитку зв’язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва
Authors: Біллеріс, Надія Миколаївна
Keywords: розвиток зв'язного мовлення
методика
молодші школярі із затримкою психологічного розвитку
образотворче мистецтво
development of coherent speech
methodology
younger schoolchildren with mental retardation
art
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 111 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 90 джерел. Мета дослідження: з’ясування особливостей розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку, розроблення та апробація методики його корекції на основі використання засобів образотворчого мистецтва в умовах освітнього процесу. Об’єкт дослідження – мовленнєва діяльність молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження – процес формування зв’язного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку. У кваліфікаційній роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми розвитку зв’язного мовлення та методичні аспекти його формування у дітей молодшого шкільного віку; виявлено особливості структурних компонентів процесу розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із ЗПР; означено критерії та рівні сформованості зв’язного мовлення у молодших школярів із ЗПР; визначено та обґрунтувано педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із ЗПР; розроблено та апробовано методику розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів та доведено педагогічну доцільність використання засобів образотворчого мистецтва.
EN : The work is presented on 111 pages of printed text. The list of references includes 90 sources. The purpose of the research: to find out the specifics of the development of coherent speech of children with mental retardation of primary school age, to develop and test the method of its correction based on the use of visual arts in the conditions of the educational process. The object of the research is speech activity of younger schoolchildren with mental retardation. The subject of the study is the process of forming coherent speech in children with mental retardation of primary school age. The qualification paper defines theoretical approaches to the study of the problem of the development of coherent speech and methodical aspects of its formation in children of primary school age; the peculiarities of the structural components of the process of developing coherent speech in younger schoolchildren with learning disabilities were revealed; the criteria and levels of formation of coherent speech among younger schoolchildren with learning disabilities are determined; the pedagogical conditions for the development of coherent speech among younger schoolchildren with special needs are defined and substantiated; developed and tested the method of developing coherent speech in younger schoolchildren and proved the pedagogical expediency of using visual arts tools.
Description: Біллеріс Н. М. Методика розвитку зв’язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 111 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18017
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Billeris.pdfМагістерська робота1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.