Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18020
Title: Сертифікація як інструмент вивчення професійної компетентності вчителів початкової школи
Authors: Прядка, Тетяна Олегівна
Keywords: компетентність
педагогічна компетентність
професійна компетентність
сертифікація
competence
teaching competence
professional competence
certification
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати значущість процедури сертифікації у визначенні рівня професійної компетентності вчителів початкової школи. Об’єкт дослідження – сертифікація у системі зовнішнього забезпечення якості освіти України. Предмет дослідження – сертифікація як інструмент вивчення професійної компетентності вчителів початкової школи. У кваліфікаційній роботі розглянуто проблему професійної компетентності вчителів у наукових дослідженнях; визначено зміст та особливості проведення сертифікації для вчителів початкових класів; виокремлено алгоритм дій учасника сертифікації; здійснено аналіз звітів за результатами сертифікації вчителів початкових класів 2020-2022 років (на матеріалах Українського центру оцінювання якості освіти; розроблено рекомендації вчителям початкової школи щодо підвищення рівня їхньої професійної компетентності.
EN : The work is presented on 74 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the significance of the certification procedure in determining the level of professional competence of primary school teachers. The object of the study is certification in the system of external quality assurance of education in Ukraine. The subject of the research is certification as a tool for studying the professional competence of primary school teachers. The qualification work examines the problem of professional competence of teachers in scientific research; the content and specifics of certification for primary school teachers are defined; the algorithm of actions of the certification participant is highlighted; an analysis of reports based on the results of the certification of primary school teachers in 2020-2022 was carried out (based on the materials of the Ukrainian Center for the Evaluation of the Quality of Education; recommendations were developed for primary school teachers to improve the level of their professional competence.
Description: Прядка Т. О. Сертифікація як інструмент вивчення професійної компетентності вчителів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18020
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Priadka.pdfМагістерська робота1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.