Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18026
Title: Моделювання маркетингової стратегії для ІТ-компаній
Authors: Солодухін, Олексій Станіславович
Keywords: маркетингова стратегія
ІТ-компанія
методи
моделі
алгоритм
моделювання
концепція
marketing strategy
ІТ company
methods
models
algorithm
simulation
concept
Issue Date: 2023
Abstract: UA : У роботі розглядається особливості маркетингової стратегії для ІТ- компаній. Досліджується комплекс методів та моделей розробки маркетингової стратегії компанії. Побудовано концепцію аналізу та моделювання маркетингової стратегії ІТ-компанії. Запропоновано алгоритм розробки маркетингової стратегії для ІТ-компанії. Проведено аналіз діяльності ІТ-компанії «HeroesTeam». Надані рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії для ІТ-компанії «HeroesTeam».
EN : The work considers the peculiarities of the marketing strategy for IT- companies. The set of methods and models for developing the company's marketing strategy is studied. The concept of analysis and modeling of the IT- company's marketing strategy has been developed. An algorithm for developing a marketing strategy for an IT company is proposed. An analysis of the activities of the IT-company «HeroesTeam» was carried out. Recommendations are provided for the development of a marketing strategy for the IT-company «HeroesTeam».
Description: Солодухін О. С. Моделювання маркетингової стратегії для ІТ-компаній : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник В. В. Хорошун. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18026
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Солодухін О.С..pdfМагістерська робота1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.