Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18026
Title: | Моделювання маркетингової стратегії для ІТ-компаній |
Authors: | Солодухін, Олексій Станіславович |
Keywords: | маркетингова стратегія ІТ-компанія методи моделі алгоритм моделювання концепція marketing strategy ІТ company methods models algorithm simulation concept |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : У роботі розглядається особливості маркетингової стратегії для ІТ-
компаній. Досліджується комплекс методів та моделей розробки
маркетингової стратегії компанії. Побудовано концепцію аналізу та
моделювання маркетингової стратегії ІТ-компанії. Запропоновано алгоритм
розробки маркетингової стратегії для ІТ-компанії. Проведено аналіз
діяльності ІТ-компанії «HeroesTeam». Надані рекомендації щодо розробки
маркетингової стратегії для ІТ-компанії «HeroesTeam». EN : The work considers the peculiarities of the marketing strategy for IT- companies. The set of methods and models for developing the company's marketing strategy is studied. The concept of analysis and modeling of the IT- company's marketing strategy has been developed. An algorithm for developing a marketing strategy for an IT company is proposed. An analysis of the activities of the IT-company «HeroesTeam» was carried out. Recommendations are provided for the development of a marketing strategy for the IT-company «HeroesTeam». |
Description: | Солодухін О. С. Моделювання маркетингової стратегії для ІТ-компаній : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник В. В. Хорошун. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18026 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Солодухін О.С..pdf | Магістерська робота | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.