Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18068
Title: Використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи
Authors: Першина, Дар’я Дмитрівна
Keywords: педагогічні технології
освітній процес
ігрові технології
дидактичні ігри
pedagogical technologies
educational process
game technologies
didactic games
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 47 джерел. Мета дослідження – довести ефективність використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Об’єкт дослідження – використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи. Предмет дослідження – сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи у процесі вивчення математики. У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стосовно використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи, виявлено переваги використання ігрових технологій у навчанні та взаємозв’язок ігор з навчанням; вивчено досвід використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи; проведено експериментальне дослідження ефективності використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи; виявлено ефективні ігрові педагогічні технології у початковій школі; висвітлено сутність ігрових технологій у навчанні.
EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 47 sources. The purpose of the research is to prove the effectiveness of using game technologies in the educational process of primary school. The object of research is the use of game technologies in the educational process of a modern primary school. The subject of the research is the essence of game technologies in the educational process of elementary school in the process of learning mathematics. In the qualification work, a theoretical analysis of the use of game technologies in the educational process of a modern primary school was carried out, the advantages of using game technologies in education and the relationship between games and learning were revealed; the experience of using game technologies in the educational process of primary school was studied; an experimental study of the effectiveness of the use of game technologies in the educational process of primary school was conducted; effective game-pedagogical technologies in primary school were revealed; the essence of game technologies in education is highlighted.
Description: Першина Д. Д. Використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 52 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18068
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pershina.pdfМагістерська робота982.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.