Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18071
Title: Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів закладів загальної середньої освіти
Authors: Пономаренко, Юлія Євгенівна
Keywords: педагогічне стимулювання
професійне зростання
вчителі
менеджер освіти
pedagogical stimulation
professional growth
teachers
education manager
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів закладів загальної середньої освіти. Об’єкт дослідження: діяльність закладу загальної середньої освіти щодо організації педагогічного стимулювання вчителів. Предмет дослідження: зміст, принципи та методи педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів закладів загальної середньої освіти. У кваліфікаційній роботі досліджено стан вивчення проблеми професійного зростання вчителів у психолого-педагогічній теорії та практиці, обґрунтовано зміст, принципи та методи педагогічного стимулювання; з’ясовано зміст і структурні компоненти процесу професійного зростання вчителя; визначено критерії та рівні професійного зростання педагогів закладів загальної середньої освіти; обґрунтовано модель педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів та експериментально перевірити її ефективність; розроблено методичні рекомендації для директорів шкіл щодо педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів.
EN : The work is presented on 84 pages of printed text. The list of references includes 72 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation and experimental verification of the model of pedagogical stimulation of professional growth of teachers of general secondary education institutions. The object of the study: the activities of the general secondary education institution regarding the organization of pedagogical stimulation of teachers. The subject of the study: the content, principles and methods of pedagogical stimulation of the professional growth of teachers of general secondary education institutions. In the qualification work, the state of studying the problem of professional growth of teachers in psychological and pedagogical theory and practice was investigated, the content, principles and methods of pedagogical stimulation were substantiated; the content and structural components of the teacher's professional growth process are clarified; criteria and levels of professional growth of teachers of general secondary education institutions are determined; the model of pedagogical stimulation of teachers' professional growth is substantiated and its effectiveness experimentally tested; methodical recommendations for school principals on pedagogical stimulation of teachers' professional growth were developed.
Description: Пономаренко Ю. Є. Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів закладів загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18071
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko.pdfМагістерська робота1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.