Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18074
Title: Формування мотивації учіння в учнів початкових класів засобами інформаційно-комунікативних технологій
Authors: Желєзнякова, Вікторія Анатоліївна
Keywords: мотивація
мотивація учіння
навчальна мотивація
початкова школа
motivation
learning motivation
educational motivation
primary school
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: дослідити вплив інформаційно-комунікативних технологій на процес формування мотивації учіння в учнів початкових класів. Об’єкт дослідження: мотивація учіння в учнів початкових класів. Предмет дослідження: формування мотивації учіння в учнів початкових класів засобами інформаційно-комунікативних технологій. У кваліфікаційній роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз літератури з проблеми формування мотивації учіння в учнів початкових класів та визначити сутність поняття «мотивація учіння»; надано загальну характеристику інформаційно-комунікативним технологіям навчання та розкрито особливості їх використання у початковій школі; досліджено рівень сформованості мотивації учіння учнів початкових класів; організовано роботу з формування мотивації учіння в учнів початкових класів засобами ІКТ-технологій та емпірично визначити її ефективність.
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: to investigate the impact of information and communication technologies on the process of formation of learning motivation in primary school students. The object of the research: learning motivation in primary school students. The subject of the study: the formation of learning motivation in primary school students by means of information and communication technologies. In the qualification work, a psychological-pedagogical analysis of the literature on the problem of formation of learning motivation among elementary school students was carried out and the essence of the concept of "learning motivation" was determined; a general description of information and communication technologies of education is given and the peculiarities of their use in primary school are disclosed; the level of formation of learning motivation of primary school students was investigated; organized work on the formation of learning motivation in primary school students by means of ICT technologies and empirically determining its effectiveness.
Description: Желєзнякова В. А. Формування мотивації учіння в учнів початкових класів засобами інформаційно-комунікативних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18074
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zheliezniakova.pdfМагістерська робота3.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.