Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18076
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів
Authors: Сидір, Катерина Олександрівна
Keywords: майбутні вчителі початкових класів
підготовка
організація
молодші школярі
future primary school teachers
preparation
organization
primary school students
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 99 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 71 джерело. Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати й апробувати структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів та педагогічні умови її впровадження. Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів. У кваліфікаційній роботі визначено й науково обґрунтовано феномен «готовність майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів», уточнено сутність і структуру понять «здоров’язберігаюче дозвілля молодших школярів», «здоров’язбереження», «дозвілля»; виявлено критерії і показники, схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів; визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів; розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів та експериментально перевірено її ефективність.
EN : The work is presented on 99 pages of printed text. The list of references includes 71 sources. The purpose of the study: to develop, theoretically justify and test the structural and functional model of the formation of the readiness of future primary school teachers to organize health-preserving leisure time for younger schoolchildren and the pedagogical conditions for its implementation. The object of the research is the professional training of future primary school teachers. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future primary school teachers to organize health-preserving leisure time for younger schoolchildren. In the qualification work, the phenomenon "readiness of future primary school teachers to organize health-preserving leisure time for younger schoolchildren" is defined and scientifically substantiated, the essence and structure of the concepts "health-preserving leisure time for younger schoolchildren", "health care", "leisure" are clarified; criteria and indicators were identified, the level of readiness of future primary school teachers for the organization of health-preserving leisure time for younger schoolchildren was characterized; Pedagogical conditions for the formation of the readiness of future primary school teachers to organize health-preserving leisure time for younger schoolchildren are defined; a structural-functional model of the formation of the readiness of future primary school teachers to organize health-preserving leisure time for younger schoolchildren was developed and its effectiveness was experimentally verified.
Description: Сидір К. О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 99 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18076
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sydir.pdfМагістерська робота900.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.