Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18080
Title: Формування екологічної грамотності молодших школярів в умовах НУШ
Authors: Фесенко, Анастасія Олександрівна
Keywords: екологічна грамотність
нова українська школа
педагогічні умови
екологічна компетентність
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 38 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічних умов та розробити методичні рекомендації щодо організації роботи із формування екологічної грамотності молодших школярів в умовах НУШ. Об’єкт дослідження: процес формування екологічної грамотності молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування екологічної грамотності учнів початкової школи в умовах НУШ. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз стану розробленості проблеми у педагогічній літературі та уточнено сутність ключових понять дослідження; дослідження структури та змісту екологічної грамотності молодших школярів; особливості формування екологічної грамотності учнів початкової школи в умовах НУШ; сутнісні характеристики критеріїв, рівнів та показників сформованості екологічної грамотності учнів початкової школи; теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування екологічної грамотності молодших школярів в умовах НУШ; методичні рекомендації щодо організації роботи із формування екологічної грамотності учнів початкової школи.
EN : The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 38 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the pedagogical conditions and develop methodological recommendations for the organization of work on the formation of environmental literacy of junior high school students in the conditions of the NUS. Object of research: the process of forming environmental literacy of younger schoolchildren. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of environmental literacy of elementary school students in the conditions of the National Academy of Sciences. In the qualification work, an analysis of the development of the problem in the pedagogical literature was carried out and the essence of the key concepts of the research was specified; research on the structure and content of environmental literacy of younger schoolchildren; peculiarities of the formation of environmental literacy of elementary school students in the conditions of the NUS; essential characteristics of criteria, levels and indicators of the formation of environmental literacy of elementary school students; theoretical substantiation of the pedagogical conditions for the formation of environmental literacy of junior high school students in the conditions of the NUS; methodical recommendations on the organization of work on the formation of environmental literacy of primary school students.
Description: Фесенко А. О. Формування екологічної грамотності молодших школярів в умовах НУШ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18080
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fesenko.pdfМагістерська робота735.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.