Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18125
Title: Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку»
Authors: Коломієць, Наталія Анатоліївна
Keywords: перегорнутий урок
практичні дослідження
інформаційні ресурси
системно-діяльнісний підхід
навчальний процес
природничі науки
інформаційно-освітнє середовище
flipped class
practical research
information resources
systemic-activity approach
educational process
natl sciences
information-educational environment
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку»» в курсі Середня освіта (Природничі науки): 87 с., 4 рис., 4 табл., 69 джерел, 1 додаток. Об'єктом дослідження є процес вивчення природничих наук в школі. Предмет дослідження – застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Мета дослідження: надати характеристику та практично дослідити метод «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: 1. Визначити особливості викладанні природничих наук в школі. 2. Надати загальну характеристику методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. 3. Дослідити застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. 4. Надати рекомендації із застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Методи дослідження. Дослідження базується на використанні загальнотеоретичних методів, принципів і підходів. Для виконання роботи обраний пізнавальний принцип. При написанні роботи використовується порівняльний метод та метод аналізу. Теоретичне значення одержаних результатів визначається тим, що в роботі: обґрунтовано та експериментально перевірено методику навчання курсу «Природничі науки», що базується на використані методу «перегорнутого уроку»; набули подальшого розвитку теоретико-методологічні підходи щодо організації проектної діяльності учнів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки». Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні результатів дослідження у подальшій розробці уроків біології у старших класах.
EN : Master's thesis: «Formation of Views on Modern Concepts of the Origin of Life on Earth Using the «Flipped Class» Method in the Course of Secondary Education (Natural Sciences): 87 pages, 4 figures, 4 tables, 69 sources, 1 appendix. The object of the research is the process of studying natural sciences in school. The subject of the research is the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. Research goal: to provide a characterization and practical study of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. Identify the features of teaching natural sciences in school. 2. Provide a general characteristic of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. 3. Investigate the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. 4. Provide recommendations for the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. Research methods: The research is based on the use of general theoretical methods, principles, and approaches. The cognitive principle is chosen for the work. Comparative method and analysis method are used in writing the thesis. The theoretical significance of the obtained results is determined by substantiating and experimentally verifying the teaching methodology for the «Natural Sciences» course based on the use of the «Flipped Class» method. The theoretical and methodological approaches to organizing project activities of students in the process of studying the integrated course «Natural Sciences» have further developed. Practical significance of the work lies in the development and implementation of research results in the further development of biology lessons in senior classes.
Description: Коломієць Н. А. Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 Середня освіта / наук. керівник І. О. Полякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 87 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18125
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
П_ДИПЛОМ ЗНУКоломіець 01.12.docxМагістерська робота277.5 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.