Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18144
Title: Розробка логічної відеогри-головоломки для школярів
Authors: Зябров, Ярослав Георгійович
Keywords: відеогра
головоломка
ігрова механіка
ігровий рушій
сценарій
video game
puzzle
game engine
game mechanics
development environment
script
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, містить 36 рисунків, 1 таблицю, 14 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: геймплей, що базується на виконанні головоломок. Мета роботи: збільшення зацікавленості потенційних гравців до ігор в жанрі головоломок що реалізується за рахунок геймплею, що базується на виконанні логічних завдань. У рамках кваліфікаційної роботи було проведено аналіз ринку комп’ютерних ігор у жанрі головоломок. Було розглянуто переваги та недоліки різних програмних інструментів для розробки ігор. Також детально вивчено особливості розробки комп’ютерних ігор жанру головоломки. Комп’ютерна гра була розроблена за допомогою ігрового рушія Unity, а програмування ігрової логіки проводилося з використанням мови програмування C#. Ця гра може бути використана як швидкий спосіб ненадовго відволіктися, так і повноцінна гра, яка забезпечує поглиблене занурення у світ гри та відволікає від повсякденних проблем.
EN : The work is presented on 45 pages of printed text, 36 figures, 1 table, 14 references, 2 supplements. The object of the study is the gameplay based on solving puzzles. The aim of the study is to increase the interest of potential players in puzzle games through the gameplay based on the execution of logical tasks. As part of the diploma project, the market for computer games in the puzzle genre was analyzed. The advantages and disadvantages of various software tools for game development were considered. The peculiarities of developing computer games in the puzzle genre were also studied in detail. The computer game was developed using the Unity game engine, and the game logic was programmed using the C# programming language. This game can be used as a quick way to distract yourself for a while, as well as a full-fledged game that provides in-depth immersion in the game world and distracts from everyday problems.
Description: Зябров Я. Г. Розробка логічної відеогри-головоломки для школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник В. В. Мухін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 45 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18144
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри програмної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зябров.pdfМагістерська робота2.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.