Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18145
Title: Аудиторний профіль соціальних телешоу під час війни
Authors: Падалко, Марія Дмитрівна
Keywords: аудиторний профіль
аудиторія
телешоу
соціальні телешоу
проєкт
соціальна тематика
розважальна тематика
контент
audience profile
audience
social shows
television
YouTube project
show
audience reaction
viewers
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Тема магістерської роботи: Аудиторний профіль соціальних телешоу під час війни. Обсяг основного тексту: 70 сторінок. Кількість використаних джерел: 60 використаних джерел. Мета дослідження: охарактеризувати аудиторний профіль соціальних українських телешоу під час війни. Мета роботи передбачає виконання певних завдань: 1) Проаналізувати основні наукові-теоретичні та, власне, прикладні підходи до визначення й інтерпретації поняття «профіль аудиторії» 2) Визначити основні трансформаційні процеси (формально-змістові, рецепційні) та причини їхнього початку у сфері виробництва українських телешоу 3) Встановити причини переходу українського соціального телешоу в соціальні мережі й аудиторну міграцію, з цим пов’язану 4) Охарактеризувати соціально-демографічні й соціопсихологічні особливості аудиторії соціального проєкту «Мамо, я ганяю тачки». Об'єктом є епізоди соціального Youtube-шоу «Мамо, я ганяю тачки» на Youtube-каналі DANTES Live, які були опубліковані з грудня 2022 року до березня 2023 року. Предметом є соціально-демографічні та соціопсихологічні характеристики глядача соціального телешоу «Мамо, я ганяю тачки» на Youtube-каналі DANTES Live. Отримані результати: в роботі зроблено спробу змоделювати аудиторний профіль трансформованих соціальних телешоу, які були зняті та опубліковані під час повномасштабного вторгнення військ РФ до України.
EN : Padalko M. D. Audience Profile of Social TV Shows During the War. Zaporizhzhia, 2023.70 p. The qualification paper discusses definition of the scientific term audience profile, characteristics of audience categories of the social YouTube project «Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»), which was created during the war. Actuality of the qualification paper of research is explained by the fact that various television shows dealing with the topic of war are currently being created in Ukraine. Therefore, we decided to follow what categories of the Ukrainian audience are interested in similar shows using the case of the Ukrainian YouTube project «Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»). The paper’s goal is to determine audience profile of social TV shows during the war. The aims are to analyze the concept of «audience profile» existing in modern scientific literature, to determine and analyze the categories of the audience profile in the social Ukrainian YouTube show, to classify the key components of the audience profile, analyze the audience profile of a social YouTube show, for example, the YouTube project «Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»). Used methods of research are analysis and synthesis, comparative and typological, focus group and survey method. The result of the research paper is the definition of the audience profile and categories of the social YouTube project. Research has shown that the audience for this show is men and women between the ages of 18 and 40 who are interested in various topics and areas of life that are not necessarily automotive related.
Description: Падалко М. Д. Аудиторний профіль соціальних телешоу під час війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник П. В. Мірошниченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18145
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padalko 2023.pdfМагістерська робота2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.