Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18157
Title: Психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області
Authors: Скидан, Альона Сергіївна
Keywords: прифронтова зона
стрес
стресори
тривожність
увага
пам’ять
мислення
соціалізація
frontline zone
stress
stressors
anxiety
attention
memory
thinking
socialization
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці та 8 рисунки. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єктом дослідження були психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області. Метою роботи було дослідження в динаміці психічних та емоційних станів, основних психічних процесів учнів середньої ланки закладу загальної середньої освіти у прифронтовій зоні. Методи дослідження – опитування та анкетування учнів. В результаті дослідження у дітей середнього віку, що проживають у прифронтовій зоні виявлено зниження показників основних психічних процесів. При цьому рівень стресу та рівень тривожності у переважної більшості опитуваних був підвищений. Також виявлено негативну динаміку у формуванні навичок міжособистісного спілкування та, відповідно, у процесі соціалізації підлітків в умовах воєнного стану. У кваліфікаційній роботі показано що стресові фактори прифронтової зони негативно впливають на психофізіологічні особливості дітей середньої школи та доведено необхідність корекційної та відновлювальної роботи з фахівцями. Отримані результати можуть бути використані працівниками психологічної служби закладу освіти у подальшому плануванні та проведенні корекційної та відновлювальної роботи з учнями даної категорії.
EN : The work is presented on 56 pages of printed text, contains 3 tables and 8 figures. The list of references includes 65 sources. The object of the study was the psychophysiological characteristics of secondary school children in the frontline zone of Zaporizhzhia region. The purpose of the study was to investigate the dynamics of mental and emotional states, basic mental processes of secondary school students in the frontline zone. The methods of the study were surveys and questionnaires of pupils. As a result of the study, a decrease in the indicators of basic mental processes was revealed in middle-aged children living in the frontline zone. At the same time, the level of stress and anxiety in the vast majority of respondents was increased. Also, negative dynamics in the formation of interpersonal communication skills and, accordingly, in the process of socialization of adolescents under martial law were revealed. The qualification work shows that the stress factors of the frontline zone negatively affect the psychophysiological characteristics of secondary school children and proves the need for corrective and restorative work with specialists. The results obtained can be used by employees of the psychological service of an educational institution in the further planning and implementation of correctional and restorative work with students of this category.
Description: Скидан А. С. Психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник О. Г. Кущ. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18157
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна Скидан А. 11.12.23 оновл.pdfМагістерська робота1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.