Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1824
Title: Фірмовий стиль як вияв брендової концепції видавництва
Authors: Ходос, Ірина Євгенівна
Keywords: фірмовий стиль
брендинг
стиль видавництва
publishing style
branding
corporate identity
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «Фірмовий стиль як вияв брендової концепції видавництва» – основний текст – 62 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та Видавництво Старого Лева. Предметом дослідження є складові фірмового стилю сучасних українських видавництв. Мета дослідження: дослідити особливості фірмового стилю провідних видавничих структур України як вияв брендової концепції. У зв’язку з поставленою метою потрібно виконати такі завдання: 1) подати загальну характеристику поняття брендинг; 2) описати основні компоненти бренду; 3) охарактеризувати інструменти, які використовуються для просування бренду; 4) виявити особливості формування брендигових стратегій; 5) розкрити поняття фірмового стилю; 6) дослідити елементи фірмового стилю видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛАМА-ГА» та Видавництво Старого Лева. Методи дослідження: аналіз (проаналізували різні складові, що характеризують художньо-технічне оформлення видання та аналіз наукової теоретичної бази за темою), індукція (загальний висновок про ознаки елементів на основі вивчення ознак окремих елементів), порівняння (один із загальнонаукових методів, який використали при порівняні книжкові серії художньої літератури), систематизація (систематизовано основні елементи фірмового стилю видавництв). Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, привяченні розгляду питання брендингу досліджували багато вітчизняних і 5 зарубіжних авторів, зокрема О. Гевко, Т. Єжижанська, О. Зозульов, Н. Королюк, Ф. Котлер, М. Лео, Д. Огілві, М. Ткачук, С. Фірсовою, Л. Шульгіна та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що дослідження є однією із спроб комплексного аналізу брендових концепцій сучасних видавничих структур. Сфера застосування: результати проведеного дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, творчих проєктів; у практичній діяльності маркетологів видавництв.
EN : Master's thesis «Corporate Identity as the Publishing House Brand Concept» – the main text – 62 pages. 70 sources were processed for the completion of the thesis. The object of the study is «A-BA-BA-GA-LA-MA-GA» and Old Lion publishing houses. The subject of the study is the components of the corporate identity of modern Ukrainian publishers. The goal of the study: to investigate the features of the corporate identity of the leading publishing structures of Ukraine as a manifestation of the brand concept. The methodology: an analysis (analyzed various components that characterize the art and technical design of the publication and analysis of the scientific theoretical base on the topic), an induction (a general conclusion about the features of the elements based on the study of the features of individual elements), a comparison (one of the general methods used in comparative books of fiction), a systematization (the basic elements of the publishing house's corporate identity are systemized). In view of this goal, there is the necessity to complete the following tasks: 1) to give a general description of the concept of branding; 2) to describe the main components of the brand; 3) to characterize the tools used to promote the brand;expose the concept of corporate identity; 4) to analyze the elements of corporate identity of the publishers; The methodological and theoretical basis of the study consists of works devoted to the consideration of the question of branding that were investigated by many domestic and foreign authors, in particular O. Gevko, T. Yezhizhanskaya, O. Zozuliov, N. Korolyuk, F. Kotler, M. Leo, D. Ogilvie, M. Tkachuk, S. Firsova, L. Shulgin and others. The scientific novelty of the research is that the research is one of the attempts of comprehensive analysis of brand concepts of modern publishing structures. Scope: the results of the study can be used in the writing of abstracts, creative projects in the practical activity of publishers.
Description: Ходос І. Є. Фірмовий стиль як вияв брендової концепції видавництва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1824
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ходос Ірина Євгенівна.pdfМагістерська робота5.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.