Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18240
Title: | Розробка оригінал-макету періодичного видання як засіб адаптації цільової аудиторії під час війни |
Authors: | Лабінська, Вероніка Дмитрівна |
Keywords: | графічний дизайн поліграфічний дизайн візуальні комунікації розробка багатосторінкового видання журнал війна graphic design polygraphic design visual communication development of a multi-page edition magazine war |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 60 джерел. Об’єкт дослідження: періодичні багатосторінкові видання, визначення дослідження теми війни у книжкових носіях. Предмет дослідження: дослідження теми війни у періодичних багатосторінкових носіях. Мета дослідження: розробити сучасний журнал на тему війни в України, який буде
доступний для населення України, на основі виявлених особливостей розробки журналу. Теоретичний аналіз базується на літературі щодо понять в видавничій справі, дослідження ринкового стану та місце журнальних продукцій в сучасності, виявлення характеристика та тенденцій періодичних видань, визначення та опитування цільової аудиторії. EN : The work is presented on 69 pages of printed text. The list of links includes 60 sources. Object of research: periodic multi-page publications, definition of the study of the topic of war in book media. Subject of research: study of the topic of war in periodic multi-page media. Purpose of the research: to develop a modern magazine on the topic of war in Ukraine, which will be available to the population of Ukraine, based on the identified features of the development of the magazine. Theoretical analysis is based on literature on concepts in publishing, research of the market state and place of magazine products in modern times, identification of characteristics and trends of periodicals, definition and survey of the target audience. |
Description: | Лабінська В. Д. Розробка оригінал-макету періодичного видання як засіб адаптації цільової аудиторії під час війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 022 «Дизайн» / наук. керівник Г. В. Брянцева. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18240 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лабінська.pdf | Магістерська робота | 8.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.