Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18263
Title: Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор
Authors: Біла, Поліна Генадіївна
Keywords: розвиток
координаційні здібності
молодші школярі
рухливі ігри
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 89 сторінок, 3 таблиці, 4 рисунка, 57 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку координаційних здібностей в учнів молодшого шкільного віку на заняттях рухливими іграми. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі використання рухливих ігор. Методи дослідження – аналіз наукової та науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; загальнонаукові методи пізнання узагальнення, синтез, аналіз, дедукція; спостереження; тестування; методи математичної статистики. Розроблено та апробовано експериментальну методику розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку, яка передбачала використання рухливих ігор та комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей, а також тематичну побудову циклу уроків фізичної культури. В ході еспериментального дослідження, експериментальна апробація методики розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор довела, що частка учнів з високим рівнем сформованості рухових здібностей в експериментальній групі становить на 8% більше, ніж у контрольній групі. Співвідношення відсотка дітей молодшого шкільного віку з середнім рівнем сформованості координаційних здібностей також засвідчує перевагу експериментальної групи на 4%. Серед учнів експериментальної групи лише 10 % характеризуються низьким рівнем сформованості координаційних здібностей, а у контрольних групах – відповідно 22 %, що доводить ефективність розробленої методики.
EN : Qualification work – 89 pages, 3 tables, 4 figures, 57 literary sources. The object of the research is the process of development of coordination abilities in elementary school students during activities of mobile games. The purpose of the research is to develop, substantiate and experimentally verify the effectiveness of the methodology for developing coordination abilities of children of primary school age in the process of using mobile games. Research methods – analysis of scientific and scientific-methodical literature; pedagogical experiment; general scientific methods of cognition, generalization, synthesis, analysis, deduction; observation; testing; methods of mathematical statistics. An experimental methodology for the development of coordination abilities of children of primary school age was developed and tested, which involved the use of mobile games and a comprehensive approach to the development of coordination abilities, as well as the thematic construction of a cycle of physical education lessons. In the course of the experimental study, the experimental approbation of the method of development of coordination abilities of primary school children by means of mobile games proved that the share of students with a high level of development of motor abilities in the experimental group is 8% more than in the control group. The ratio of the percentage of children of primary school age with the average level of development of coordination abilities also confirms the superiority of the experimental group by 4%. Among the students of the experimental group, only 10% are characterized by a low level of formation of coordination abilities, and in the control groups - 22%, respectively, which proves the effectiveness of the developed methodology.
Description: Біла П. Г. Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18263
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Біла.docxМагістерська робота375.09 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.