Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18276
Title: Моделювання і симуляції в навчанні хімії здобувачів загальної середньої та вищої освти
Authors: Єгоров, Олексій Сергійович
Keywords: компьютерне моделювання
компьютерні інтерактивні сімуляції
будова атома
будови молекул
Issue Date: 2023
Abstract: UA : В роботі 64 сторінки, 8 таблиць, 11 рисунків, було використано 65 літературних джерел, з них 9 на англійській мові. Об’єктом дослідження є освітній процес з вивчення хімії у ЗЗСО і ЗВО. Предмет дослідження – впровадження технологій моделювання та симуляції в навчання курсу «Хімія» в 11 класі та навчальної дисципліни «Неорганічна хімія». Метої роботи: є теоретичне обґрунтування та впровадження технологій моделювання та симуляції у навчанні хімії учнів-старшокласників і студентів-першокурсників. Методи досліджень: теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, діагностика особливості мислення щодо диференціації суттєвих ознак предметів та явищ від другорядних і визначення домінантності стилю мислення учнів; рівня розвитку аналітичності індуктивного мислення учнів в умовах обмеженого часу, анкетування, аналіз поточної успішності учнів.
EN : The work consists of 64 pages, 8 tables, 11 figures, 65 literary sources were used, 9 of them in English. The object of the study is the educational process of studying chemistry in general secondary and higher education institutions. The subject of the study is the introduction of modelling and simulation technologies in the teaching of the 11th grade Chemistry course and the Inorganic Chemistry discipline. Objectives: theoretical substantiation and implementation of modelling and simulation technologies in teaching chemistry to senior pupils and first-year students. Research methods: theoretical: comparative analysis of sources of scientific pedagogical and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, diagnostics of thinking peculiarities in differentiating essential features of objects and phenomena from secondary ones and determining the dominance of students' thinking style; the level of development of analytical inductive thinking of students in a limited time, questionnaires, analysis of current student performance.
Description: Єгоров О. С. Моделювання і симуляції в навчанні хімії здобувачів загальної середної та вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18276
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгоров р_Диплом.docxМагістерська робота2.08 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.