Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18295
Title: Використання сучасних методів навчання плавання дітей̆ дошкільного віку
Authors: Дубковська, Альона Сергіївна
Keywords: дошкільники
плавання
оволодіння водою
методи навчання
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 56 літературних джерел. Метою дослідження було вдосконалити зміст навчання плавання дітей старшого дошкільного віку за допомогою інноваційної методики. Об’єкт дослідження – навчання плавання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – показники фізичного розвитку і фізичної та плавальної підготовленості дітей старшого дошкільного віку. Суб’єкт дослідження – діти старшого дошкільного віку, які відвідують дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації «Перлина Придніпров'я» Дніпропетровської обласної ради. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, узагальнення науково-методичної літератури, інформації в мережі Інтернет; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. На основі отриманих експериментальних даних розроблено методику навчання дітей старшого дошкільного віку техніці спортивного плавання, яка дозволяє скоротити час на оволодіння водою та вивчити прийоми плавання кролем на грудях і на спині в усіх вікових групах. Обґрунтовано доцільну послідовність застосування вправ. Встановлено допустимі загальні обсяги плавання та співвідношення плавання в повній координації та по елементах на різних етапах підготовки. Показана хвилеподібна закономірність зміни обсягу плавання, що зумовлено особливостями формування рухової навички кожного способу. Визначено оптимальне співвідношення між іграми та вправами для вивчення техніки плавання на різних етапах навчання.
EN : Thesis consists of 60 pages, 6 tables, 9 figures, 56 references. The purpose of the study was to improve the content of swimming training for older preschool children using innovative methods. The object of the research is teaching swimming to children of older preschool age. The subject of the study is indicators of physical development and physical and swimming readiness of older preschool children. The subject of the study is older preschool children who attend the children's health center of social rehabilitation "Pearl of Prydniprovya" of the Dnipropetrovsk Regional Council. Research methods – theoretical analysis, synthesis, generalization of scientific and methodical literature, information on the Internet; pedagogical observation; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. Based on the obtained experimental data, a method of teaching older preschool children the technique of sports swimming has been developed, which allows to reduce the time to master the water and to learn the techniques of breaststroke and backstroke swimming in all age groups. The expedient sequence of using exercises is substantiated. Permissible total volumes of swimming and the ratio of swimming in full coordination and by elements at different stages of training are established. The wave-like regularity of the change in the volume of swimming is shown, which is caused by the peculiarities of the formation of motor skills of each method. The optimal ratio between games and exercises for learning swimming technique at different stages of training has been determined.
Description: Дубковська А. С. Використання сучасних методів навчання плавання дітей̆ дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18295
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дубковська.docxМагістерська робота2.15 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.