Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18305
Title: Маркетингова стратегія реалізації товару в умовах сингуляторності бізнесу
Authors: Правилов, Денис Дмитрович
Keywords: стратегія реалізації
бізнес-процес
сингулярність
implementation strategy
business process
singularity
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Предмет дослідження: наукові, теоретико-методичні та прикладні положення формування стратегії реалізації на ринку меблів в умовах сингулярності. Об'єкт дослідження: процес планування та реалізації стратегії реалізації меблів - ФОП Юджесан М.А. «Меблевий магазин Ла Белла» в умовах сингулярності бізнесу. Мета дослідження: обґрунтування теоретико-методичних положень та розробка рекомендацій щодо вдосконалення бізнес-процесів реалізації меблів ФОП Юджесан М.А. «Меблевий магазин Ла Белла» в умовах сингулярності. Методи дослідження: індукції та дедукції, порівняння і систематизації; аналізу і синтезу; абстрактно-логічний. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі стану бізнес-процесів ФОП Юджесан М.А. «Меблевий магазин Ла Белла», що діє на ринку елітних меблів України та визначенні напрямків її вдосконалення. Для досягнення поставленої мети в роботі проаналізовано теоретичні засади маркетингової стратегії реалізації товару в умовах сингулярності; досліджено теоретичні основи планування та реалізації функціональних стратегій та політик підприємств на ринку меблів; визначено особливості організації бізнес-процесів ФОП Юджесан М.А. на українському ринку елітних меблів, розраховано конкурентоспроможність у порівнянні з основними конкурентами; визначено та оцінено ефективність використовуваних на ФОП Юджесан М.А. бізнес-стратегій, зроблено висновок про доцільність чи недоцільність використання саме цих стратегій; запропоновано шляхи підвищення ефективності бізнес-процесів ФОП Юджесан М.А. на ринку елітних меблів в сучасних умовах. Інформаційною базою дослідження є законодавчі, нормативно-правові акти України, вітчизняна і зарубіжна наукова література, статистичні дані Державного комітету статистики України, звітність та первинна документація підприємства, ресурси мережі Інтернет.
EN : The subject of the study: scientific, theoretical, methodological and applied provisions of the formation of the implementation strategy on the furniture market in conditions of singularity. Research object: the process of planning and implementation of the furniture sales strategy - FOP Yudzhesan M.A. "La Bella Furniture Store" in conditions of business singularity. The purpose of the study: substantiation of theoretical and methodological provisions and development of recommendations for improving the business processes of furniture sales of the FOP Yudzhesan M.A. "La Bella Furniture Store" in singularity conditions. Research methods: induction and deduction, comparison and systematization; analysis and synthesis; abstract and logical. The specificity of the work consists in a detailed analysis of the state of business processes of FOP Yudzhesan M.A. "La Bella Furniture Store", operating in the luxury furniture market of Ukraine and determining directions for its improvement. In order to achieve the set goal, the work analyzed the theoretical foundations of the marketing strategy for the sale of goods in conditions of singularity; the theoretical bases of planning and implementation of functional strategies and policies of enterprises in the furniture market were investigated; the peculiarities of the organization of business processes of the FOP Yudzhesan M.A. are determined. on the Ukrainian luxury furniture market, the competitiveness compared to the main competitors was calculated; determined and evaluated the effectiveness of the FOP Yuzhesan M.A. business strategies, a conclusion is made about the expediency or impracticality of using these strategies; proposed ways to increase the efficiency of business processes of FOP Yudzhesan M.A. on the luxury furniture market in modern conditions. The information base of the research is legislative, regulatory and legal acts of Ukraine, domestic and foreign scientific literature, statistical data of the State Statistics Committee of Ukraine, reporting and primary documentation of the enterprise, Internet resources.
Description: Правилов Д. Д. Маркетингова стратегія реалізації товару в умовах сингуляторності бізнесу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18305
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
правилов2023.pdfМагістерська робота578.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.