Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18316
Title: Квест-технології як засіб організації спортивно-масової роботи у початковій школі
Authors: Курносенко, Олександр Олександрович
Keywords: мотивація
спортивно-масова робота
квест-технології
фізична підготовленність
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота містить 74 сторінки, 11 таблиць, 59 літературних джерел. Мета – дослідження впливу спортивних квест-технологій на формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у молодших школярів. Об'єкт дослідження – процес формування позитивної мотивацій до занять фізичною культурою у молодших школярів. Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; анкетування; оцінка показників фізичної підготовленості; методи математичної статистики. Істотні відмінності в результатах дослідження хлопчиків експериментальної групи зафіксовано за показниками бігу на 30м (Р<0,001); у стрибках у довжину (P<0,001); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.001). Достовірні відмінності виявлено серед всіх показників фізичної підготовленості дівчат: за показниками бігу на 30м (Р<0,01); у стрибках у довжину (P<0,001); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.001). Найбільший абсолютний приріст серед показників як хлопчиків так і дівчаток було виявлено у тесті нахил вперед з положення сидячи – 52% у хлопчиків і 20% у дівчаток.
EN : The thesis contains 74 pages, 11 tables, 59 literary sources. The goal is to study the impact of sports quest technologies on the formation of positive motivation for physical education in younger schoolchildren. The object of the study is the process of forming positive motivations for physical education in younger schoolchildren. Research methods – analysis of scientific and methodical literature; pedagogical experiment; survey; assessment of physical fitness indicators; methods of mathematical statistics. Significant differences in the results of the study of the boys of the experimental group were recorded in terms of 30m running performance (Р<0.001); in long jump (P<0.001); in the test "Bending forward from a sitting position" (P<0.001); in the shuttle run (P<0.001). Significant differences were found among all indicators of girls' physical fitness: according to indicators of running 30 m (Р<0.01); in long jump (P<0.001); in the test "Bending forward from a sitting position" (P<0.001); in the shuttle run (P<0.001). The greatest absolute increase among the indicators of both boys and girls was found in the test of bending forward from a sitting position - 52% in boys and 20% in girls.
Description: Курносеко О. О. Квест-технології як засіб організації спортивно-масової роботи у початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18316
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курносенко.docxМагістерська робота163.84 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.