Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18327
Title: Вплив занять дзюдо на психофізичний стан молодших школярів
Authors: Опанасенко, Віталій Леонідович
Keywords: загальноосвітня школа
молодші школярі
функціональні показники
психоемоційний стан
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 51 сторінка, 9 таблиць, 2 рисунка, 65 літературних джерел. Мета дослідження – дослідити вплив застосування засобів дзюдо на психофізичний стан школярів молодших класів. Об’єкт дослідження – зміст занять з дзюдо. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням учнів, педагогічний експеримент, оцінка показників психофізичного стану, методи математичної статистики. Показники, що характеризують функціональний стан серцево-судинної системи хлопчиків наприкінці експерименту достовірно покращилися, окрім індексу реакції серецево-судинної системи на психоемоційний стрес (ПРС) і індексу Кердо, що характеризує викид крові міокардом. Найбільший відносний приріст відмічено у показниках реакції серцево-судинної системи на психоемоційний стрес ПРС(-38,64%), індексу Руф`є (-31,29%) та коефіцієнту витривалості КВ (-28,69%). Під впливом застосування засобів дзюдо у хлопчиків покращився психоемоційний стан. Покращився настрій, активність та самопочуття.
EN : Qualification work – 51 pages, 9 tables, 2 figures, 65 literary sources. The purpose of the research is to investigate the impact of using judo tools on the psychophysical condition of elementary school students. The object of the study is the content of judo classes. Research methods – analysis and synthesis of literature on the topic of research, pedagogical observations of physical education of students, pedagogical experiment, assessment of indicators of the psychophysical state, methods of mathematical statistics. The indicators characterizing the functional state of the cardiovascular system of boys at the end of the experiment significantly improved, except for the index of the response of the cardiovascular system to psychoemotional stress and the Cerdo index characterizing the release of blood by the myocardium. The highest relative increase was observed in terms of the response of the cardiovascular system to psychoemotional stress (-38,64%), Rufe index (-31,29%), and endurance coefficient (-28,69%). Under the influence of the use of judo tools, the psycho-emotional state of the boys improved. Mood, activity and well-being improved.
Description: Опанасенко В. Л. Вплив занять дзюдо на психофізичний стан молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 51 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18327
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Опанасенко +.docxМагістерська робота152.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.